Gå til innhold

E3 2013: Microsoft's pressekonferanse og øvrige annonseringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisen er noe stiv, men ikke overraskende. Husker jo hva PS3 kostet ved lansering. Ser ikke for meg at PS4 blir så veldig billigere enn Xbox One.

Angående spillene er det flere jeg føler jeg har veldig lyst til å spille.

Kommer nok til å bli kjøp på meg etter å ha sett spillene.

Gleder meg også til å se Destiny, som vi får se på Playstation sin pressekonferanse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var ein pressekonferanse for presentasjon av spel.

Ja, men de avlyste spørsmåls runden etterpå. Vanligvis så kommer jo de negative spørsmålene her, så jeg ville jo trudd at de skulle si noe om det direkte i pressekonferansen pga dette?

Skrevet (endret)

60fps halo var jo en veldig god nyhet.

Samme at Battlefield også er 60fps nå,

Ser endelig ut at utviklere skjønner at 60fps er viktig og det blir ikke bare COD nå som er det blant skytespillene.

Endret av Knuttsen
Skrevet (endret)

Fint at Microsoft endelig skjønner at de kan komme med noen fordeler for Gold-kunder. To gratis spill i måneden er greit. Men det kommer jo ALT for sent.

Er ikke AC2 litt gammelt? Halo 3 er vel ikke så veldig nytt det heller, men det var jo bare to av spillene.

Endret av Saapa
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Noen som fikk med seg om Titanfall kommer til PC også?

På wikipedia står det at det kommer til Xbox 360, One og Windows. :D Utrolig hva de klarte å få ut med Source Engien... Ser fantastisk til å være på en så gammel montor.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Fint at Microsoft endelig skjønner at de kan komme med noen fordeler for Gold-kunder. To gratis spill i måneden er greit. Men det kommer jo ALT for sent.

På en annen side så har det jo ikke begynt enda. De vil sikkert ha lignende på Xbox one.

360 vil uansett være relevant i minnst 2 år til. SÅ det blir minst 24 gratis spill.

Skrevet (endret)

På spike/GT aftershow sier de at ryse ikke hadde QTE combat, men det er "execution moves" som er qte.

Skjønte ikke folk det? Er jo sånn i nesten alle slike spill.

Endret av Knuttsen
Skrevet

Noen som fikk med seg om Titanfall kommer til PC også?

På wikipedia står det at det kommer til Xbox 360, One og Windows. :D Utrolig hva de klarte å få ut med Source Engien... Ser fantastisk til å være på en så gammel montor.

Source Engine er ikke en gammel engine. Den blir oppdatert hele tiden.

Skrevet

Prisen er som den er. Det er ikke bare spillkonsoll man betaler for, men også en TV-dekoder. TV-delen av konsollen er neppe gratis, så prisen deretter.

Skrevet

Joda, dem fikk nu enkelte til å holde kjeften når det kommer til gaming konsoll :yes:

Men er det noen virkelige konsollselgere? Det gjenstår å ser. Jeg tror Project Spark er det som gir meg mest lyst på en Xbox One. Så fantastisk ut.

Skrevet (endret)

TERNINGKAST 6 !!!!!!!

Virkelig? Neppe overrasket at du mener det. For min del er det en 4. Dog en stor forbedring fra "reveal'en"

Endret av oophus_3do
  • Liker 1
Skrevet

Nå må jeg ha en pause, ble sliten, var så mye bra

Blir XONE på meg etter dette. Gleder meg <3 MS viste meg at de bryr seg om gamere, og at det reveal eventet handlet om andre ting enn spill

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...