Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Manglende moderering er grunnen til at jeg ikke gidder diskutere ting her på forumet. I tillegg til de fem avsporingene vil jeg legge til DLF og folk som hardnakket tror/mener at skatt er tyveri og kan knyttes til alle diskusjoner uavhengig tema.

er vel heller det at du ikke greier argumentere for deg selv som setter deg på sidelinjen, moderering blir gjort bra på dette forumet, god takhøyde er viktig for gode diskusjoner evnt kan man ignorerer innlegg..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis jeg hadde trodd det var grunnen så hadde jeg vel skrevet det? Stråmannsargumentasjon som det du kommer med her er helt meningsløst å bruke tid på og hadde det vært opp til meg så hadde innlegget ditt vært slettet.

Endret av Mith
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Kgun lager tråder som hakka møkk.

 

Og du er forumets møkkaspreder nummer en.

 

Hvis jeg hadde trodd det var grunnen så hadde jeg vel skrevet det? Stråmannsargumentasjon som det du kommer med her er helt meningsløst å bruke tid på og hadde det vært opp til meg så hadde innlegget ditt vært slettet.

 

Dette er liberalistenes, anarkistenes og DLFernes forum. Selv om vi andre er i mindretall, så får vi komme til orde og ta til motmæle mot deres propaganda.

Lenke til kommentar

 

da burde de begynne bruke det og ikke jøder ?

 

Vel, det var kanskje en ide.

 

Men problemet med dette er at veldig få vet hva zionisme er, og de vil da heller ikke forstå et forholdsvis intetsigende begrep som zionistene.

Jeg har imidlertid prøvd med ordet "zionistjødene" men det blir egentlig også feil, siden det ikke bare er jøder som er zionister, det fins også kristne zionister, det fins ateister som er zionister og det er politikere på stortinget og i regjeringen som er zionister.

 

Skal man imidlertid adressere et problem så å man gå løs på årsaken til problemet, og derfor har jeg for min del landet på at man må si jødene, for det er tross alt de som er ansvarlige for at zionismen oppsto, og så deretter heller ved anledning opplyse om at ikke alle jøder står bak dette, og at ikke alle jøder er zionister, og også det faktum at jødiske ungdommer er selv ofre for sine egne ledere som lærer dem opp til å hate alle ikke-jøder.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dette er liberalistenes, anarkistenes og DLFernes forum. Selv om vi andre er i mindretall, så får vi komme til orde og ta til motmæle mot deres propaganda.

Men stikk i strid med teorien om at troll sprekker i sola så er det svært få som gidder å bruke tid på ekkokammer, så da kan dere (de få brukerne som faktisk er aktive her inne) få lov til å krangle i fred.

Det postes så mye drittslenging og off topic her at alt annet drukner.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde trodd det var grunnen så hadde jeg vel skrevet det? Stråmannsargumentasjon som det du kommer med her er helt meningsløst å bruke tid på og hadde det vært opp til meg så hadde innlegget ditt vært slettet.

 

Sosialister skylder alltid på andre, og kommer alltid med alle slags unnskyldninger for å kreve sensur av alle politisk ukorrekte meninger, dvs alle andre meninger enn dem sosialistene selv står for.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Sosialister skylder alltid på andre, og kommer alltid med alle slags unnskyldninger for å kreve sensur av alle politisk ukorrekte meninger, dvs alle andre meninger enn dem sosialistene selv står for.

Hva i alle dager har det her med mitt innlegg å gjøre? Jeg har aldri argumentert for å sensurere meninger jeg ikke er enig i eller påtatt meg noe ansvar for hva sosialister krever eller mener.

 

Det DaniNichi gjør er å påstå at jeg lyver i innlegget mitt, et innlegg som er min egen forklaring om hvorfor jeg selv har valgt å ikke delta i diskusjoner her. Det er ganske fantastisk å påstå at en slik post skulle være løgn. Det er altså ikke en politisk ukorrekte mening DaniNichi kommer med, det er rent sludder og vås og for totalt meningsløst å bruke tid på og med det innlegget ditt her gjør du deg skyldig i akkurat det samme.

Endret av Mith
Lenke til kommentar

Og du er forumets møkkaspreder nummer en.

 

 

Dette sier du fordi jeg er uenig med deg, og jeg nøler heller ikke med å si deg imot.

Derfor mener du jeg er en "møkkaspreder"

 

For dem som våger å si deg imot og være uenig med deg og ditt elskede ap, de må jo etter ditt hode være "møkkaspredere" ekstremister eller noe annet stygt, som f.eks det du nevner i overskriften for denne tråden. Og som forøvrig oser av hat og forakt for alle som ikke har den politisk korrekte mening, dvs den mening som du og alle andre sosialister sier at vi skal ha.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Der var vi igang igjen moroklumpen.

 

Jeg får vel her gjøre oppmerksom på at slikt som dette er en av sosialistenes mange hersketeknikker, som de bruker for å slippe å forholde seg til ubehagelige innlegg og ubehagelig informasjon.

Å prøve å avlede oppmerksomheten ved å latterliggjøre debattmotstanderen med slike utrykk, er et av de elste triksene som fins.

 

Slike hersketeknikker slår gjerne tilbake på sosialistene selv, fordi de som regel inneholder en inndirekte, men ikke uttalt innrømmelse på at de innleggene og den informasjonen de ikke vil forholde seg til eller svare på er korrekt, og at de selv vet det og derfor bevisst prøver å avlede oppmerksomheten fra denne informasjonen eller de innleggene det gjelder.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hva i alle dager har det her med mitt innlegg å gjøre? Jeg har aldri argumentert for å sensurere meninger jeg ikke er enig i eller påtatt meg noe ansvar for hva sosialister krever eller mener.

.

 

Vel, for meg virket du som en politisk korrekt person, som vil at alle politisk ukorrekte meninger skal slettes.

 

Om det ikke er tilfelle så beklager jeg, men da må du også akseptere at alle meninger kommer frem her, og ikke bare de mer eller mindre politisk korrekte.

 

For meninger skal ikke sensureres eller slettes, de skal møtes med fornuftige motargumenter. Og kan du ikke komme med overbevisende motargumenter, så er det ditt problem og du må tenke gjennom saken på nytt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du er med andre ord sosialist? Jeg savner nemlig svar på en haug med innlegg...

 

Jeg er ikke sosialist.

 

Jeg svarer ikke på dine innlegg fordi du kommer med useriøse innlegg, du spør bla om ting jeg har svart på før osv.

Og din hensikt er kun å fiske etter et eller annet i mitt eventuelle svar som du kan vri på for så å bruke til å angripe og latterliggjøre meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde trodd det var grunnen så hadde jeg vel skrevet det? Stråmannsargumentasjon som det du kommer med her er helt meningsløst å bruke tid på og hadde det vært opp til meg så hadde innlegget ditt vært slettet.

Veldig bra at slike som deg ikke styrer noe her.

Kan ikke helt se hvordan man kan diskutere noe med din tankegang.

 

Kgun lager tråder som hakka møkk.

 

Og han setter selv premissene og rammene for hva og hvordan det skal diskuteres.

Alle trådene åpnes med ledende påstander som han vil at alle skal diskutere på hans premisser, nemlig at alle skal være enige i at de virkelig er slik han påstår.

Om noen mener noe annet enn ham selv eller leverer innlegg med informasjon han ikke liker, så er de useriøse og ekstremister.

Og blir det for mange innlegg med slik informasjon som han ikke kan argumentere mot, så roper han på en moderator som så sletter innleggene.

 

Kgun er en forløper og et eksempel på hvordan sensuren blir sterkere gjennom nye lover og regler som hans egne politikkervenner lager, for disse kan utnyttes, og de blir også utnyttet av slike politisk korrekte sosialister som kgun. Det er jo derfor de er laget.

 

Kgun nevnet "folkefienden" i tittelen på tråden, og selvsagt så mener han at "folkefienden" det er alle som mener noe annet enn ham selv og som ikke nøler med å gi utrykk for det: Denne "folkefienden" er ifølge kgun også dem som sier sannheten om dette partiet som kalles "arbeiderpartiet"

 

Men jeg tror han vet at denne folkefienden som han snakker om, er ham selv og alle andre politisk korrekte sosialister som ønsker å kneble andre for selv å få fritt leide til å fortsette sine overrep mot folket.

 

Kgun gjengir for sikkerhets skyld også en liste over ting som ifølge ham selv og andre sosialister ikke kan diskuteres.

 

.

Hets mot innvandrere

 

Her bruker han ordene "hets mot" for å gi inntrykk av at alle som er kritiske til den innvandreingen som regjeringen har tvunget på oss samt konsekvensene av den, og de kriminelle handlinger som voldtekter, svindel ol. er folk som hater innvandrere. Og her er det da selvfølgelig muslimer han mener, og først og fremst de som har mørk hud.

Men om noen kristne kommer hit, så hjelper det ikke med mørk hud, for de blir sendt hjem til en uviss skjebne i hjemlandet uansett om det er noen mulighet for det.

Kgun gjør her som alle andre sosialister, han forbeholder seg sev retten til å avgjøre hva som er "hets"

Og dermed så blir det slik at alle som mener noe annet enn ham selv og sosialistene, de driver "hets" mot et eller annet.

Men siden kgun og alle andre sosialister jo mener at de selv "perfekte" og aldri kan eller vil gjøre noe vondt mot noen, så er det hatet og den hetsen de selv driver med bare rettferdig og godt, det samme er den volden og de drapene på de finner nødvendig å utføre på "samfunnets fiender" eller "folkefienden" som kgun kaller det.

 

Hets mot Romfolket

 

Her bruker han også ordene "hets mot" for å gi inntykk av at de som kritiserer sigønerne og deres oppførsel er slike "ekstremister" som hater sigøynere

 

Hets mot andre religioner.

 

Her er det tydelige budskapet at alle som på noen måte kritiserer andre religioner enn kristendommen, er "ekstremister"

 

Holocaust benekting.

 

Her er også budskapet ganske tydelig, for "det hellige holocaust" skal heller ikke diskuteres eller stilles spørsmål ved, selv om det aldri er bevist på noen måte at det har skjedd.

Det eneste som i følge kgun er tillatt, er rene hat-tråder hvor påstanden om det såkalte "holocaust" skal godtas av alle, og være utgangspunkt for rene hat-tråder hvor hatet mot tyskerne kan dyrkes. Og hvor europeernes evige skyld til jødene kan understrekes.

 

Anti multikulturalisme

 

Denne sier vel alt, for dette er en direkte beskjed om at regjeringens prosjekt med "multikulturalisme" og utskifting av det norske folk og norsk kultur ikke skal diskuteres.

 

Kgun er en påvirkningsagent fra regjeringen, og det er kgun selv og regjeringen som er folkefiender, og det er regjeringen og Kgun selv som sprer hat.

Og det er nettopp fordi de bruker slike ord som folkefienden og ekstremister ol om alle i folket som mener noe annet enn dem selv.

Regjeringen nøyer heller ikke med ord, de tar også aktive skritt for å kneble og stoppe disse som ikke mener det samme som dem selv, de nøler heller ikke med å drepe dem om de finner det nødvendig

:thumbup:

Endret av DaniNichi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det største problemet med kommentarfelt og nettdebatter er at svært få skriver saklige, grunngitte innlegg med kildehenvisninger og synspunkt.

Nyhetssaker som omhandler innvandring og liknende blir automatisk oversvømt av innlegg av typen "Få Svina ut av Nårge!!!! Nok er nok! Jens må gå!!%Aargghbuuhu!"

 

Når Ola Lavtutdannet Idiot får fritt anonymt spillerom på nettet, går ting raskt av hengslene. Og andre henger seg på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig bra at slike som deg ikke styrer noe her.

Kan ikke helt se hvordan man kan diskutere noe med din tankegang.

Du og Baltazar94 diskuterer jo ikke i disse innleggene, dere går rett til personangrep og generalisering. Hadde det vært strengere moderering så kanskje man faktisk kunne diskutert sak og ikke person i hver bidige post.

 

Ekkokammer er jævlig lite interessant for oss som står utenfor og det gjenspeiles i hvem som er aktive i denne delen av forumet.

Når et lite parti som DLF har 20% av alle som gidder å bry seg nok til å stemme på en online poll (som forøvrig er svært få i utgangspunktet, ca.130 støkk iirc) så er det ikke lenger et diskusjonsforum, men et ekkokammer for relativt ekstreme meninger. Og når de neste 40% er fordelt på FRP og Høyre så er det ganske tydelig at Politikk og Samfunn ikke akkurat er det ideale stedet for meningsutveksling på tvers av det politiske spekteret.

 

Når det kombineres med hvordan tonen blant de aktive medlemmene her er så blir ikke denne delen av forumet noe mer enn ett utvidet kommentarfelt på en av nettavisene.

Endret av Mith
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sosialist.

 

Jeg svarer ikke på dine innlegg fordi du kommer med useriøse innlegg, du spør bla om ting jeg har svart på før osv.

Og din hensikt er kun å fiske etter et eller annet i mitt eventuelle svar som du kan vri på for så å bruke til å angripe og latterliggjøre meg.

Så det er altså angrep og latterliggjøring i din verden å spørre om bakgrunnen for dine spådommer, samt påpeke at du har kommet med påstander som ikke har noe som helst hold i virkeligheten? Og nei, det er en rekke ting du ikke har svart på tidligere - jeg kan linke til innleggene hvis du er interessert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hva i alle dager har det her med mitt innlegg å gjøre? Jeg har aldri argumentert for å sensurere meninger jeg ikke er enig i eller påtatt meg noe ansvar for hva sosialister krever eller mener.

Baltazar94 har et notat som han klipper og limer standardsitater fra.

 

Du er med andre ord sosialist? Jeg savner nemlig svar på en haug med innlegg...

 

:rofl:

Lenke til kommentar

Baltazar94 har et notat som han klipper og limer standardsitater fra.

Jeje, jeg er ikke interessert i å diskutere enkeltbrukere siden jeg ikke henger her til vanlig og det faktum at det er nettopp diskusjon på person jeg kommenterer, men det er jo ganske klart at dere "kjenner" hverandre ganske godt her inne.

 

Poenget mitt om debattklimaet (hvis det er lov å si) her inne står fortsatt, så jeg postet det like greit i meta-tråden også. Jeg kommer uansett ikke til å delta i denne delen av forumet slik den er nå, men hvis noen faktisk har interesse av å diskutere denne saken så kan jeg sikkert svare for meg hvis noe er uklart.

Endret av Mith
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Men stikk i strid med teorien om at troll sprekker i sola så er det svært få som gidder å bruke tid på ekkokammer, så da kan dere (de få brukerne som faktisk er aktive her inne) få lov til å krangle i fred.

Det postes så mye drittslenging og off topic her at alt annet drukner.

 

Der var en gang en rekke nazister her inne. De fleste er drevet til skogs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...