Gå til innhold

Bildeler? Styling? Hardware? Noe skurrer....


Anbefalte innlegg

Må jo spørre hvorfor i all verden styling-tips til biler osv. må stå i oversikten over meldinger siste 24 timer på HARDWARE.no (beklager capsene, men jeg mente hver eneste av dem...)

 

Forumet er mer enn stort nok fra før, og jeg skjønner ikke vitsen med å implementere enda flere temaer..... Særlig når de ikke har noe med saken (hardware) å gjøre....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"Siste fra Forum" er vel ment å vise siste fra alle forumene i HW.no nettverket (amobil, barbara, tull osv.). Derfor vil det bli sånn, da det er en bilside med i nettverket.

 

Spørsmålet må jo da bli hva biler gjør i et hardware-nettverk....

Forøvrig har jeg ingenting mot biler, men synes det er helt feil at meldingene fra bilforumet samordnes med HW sine....

Lenke til kommentar
"Siste fra Forum" er vel ment å vise siste fra alle forumene i HW.no nettverket (amobil, barbara, tull osv.). Derfor vil det bli sånn, da det er en bilside med i nettverket.

 

Spørsmålet må jo da bli hva biler gjør i et hardware-nettverk....

Forøvrig har jeg ingenting mot biler, men synes det er helt feil at meldingene fra bilforumet samordnes med HW sine....

vel, hva er din mening om akamera og amobli? for min del har de like mye relasjon til hardware som biler. Du må huske på at nyere biler har en del elektronik i seg og noe av dette ligner litt på data ting. Og som Amund sier, vi skal ikke legge ut bilnyheter på datasider ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...