Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gratis IP telefoni, er dette sant ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Legg merke til de store GRATIS boksene, mens det faktisk i virkeligheten ikke er gratis :grumpy: Juksereklame, men ja, det er sikkert mye billigere enn å bruke f.eks. Tele(h)or :yes:

 

Interesang løsning, sikkert billig for de som ringer en del. Men på den andre siden så er det jo veldi billig å ringe til fasttelefoner i norge, så skal vel ringe mye for å tjene det inn.

 

Noen som har testet dette? Er lydkvaliteten ok tro? Vært gøy å testet!

Lenke til kommentar
Legg merke til de store GRATIS boksene, mens det faktisk i virkeligheten ikke er gratis :grumpy: Juksereklame, men ja, det er sikkert mye billigere enn å bruke f.eks. Tele(h)or :yes:

 

Juksereklame? Så vidt jeg skjønner er det gratis å ringe i Norge. Det eneste som koster penger er til mobil og til utlandet (hvis mer enn 100 minutter).

 

Er jo definitivt billigere enn vanlig telefon abonnement. BKK har jo også IP-telefoni, men det er vel kun gratis til andre BKK kunder.

Lenke til kommentar

Synes det virker bra jeg...

 

Hvem vill ikke ha muligheten til å ringe gratis da. Er jo bare til mobil og utlandet som koster penger om en ringer mer enn 100 min pr mnd, og der garanterer de jo å være billigere enn andre...

 

Hentet fra siden:

 

Skulle du som abonnent hos oss finne noen samtale til utland, mobil eller spesialnummer som du kunne fått billigere hos en annen fasttelefoni leverandør, så refunderer vi det dobbelte av differansen på din neste regning og setter umiddelbart prisen lavere enn ditt alternativ.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om flere alternativer?

Jeg leste i PCWorld(bladet) at man kunne kjøpe en telefon som fungerte på samme måte, der telefonnummeret fulgte telefonen, slik at hvis man kunne bruke den overalt der det er kabel. Der betaler man bare for telefon og resten er gratis. Klarer bare ikke å finne det bladet :-?

 

Var ikke det samme det nei. Der kjøper du en pakke med to tlf. Du kan da ringe gratis til alle som har akkuratt den samme tlf som du har.

 

Er nok mye bedre tilbudet fra telio.

 

Bestiller jeg, håper det ikke er noe tull...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...