Gå til innhold

SLI - Fortsatt mye problemer?


Mixy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser det allerede er gitt mye informasjon her nå, men jeg kan jo dele min SLI-erfaring.

 

8800GTS i SLI opplevde jeg overraskende nok lite microstuttering.

 

GTX285 i SLI opplevde jeg microstuttering på 1600p og 1440p, men lite tilstedeværende i 1080p. Jeg kjøpte 285'ene kort tid etter at de ble lansert, og byttet de først ut for tre måneder siden. De holdt veldig godt, selv på en 30" med 1600p-oppløsning. Grunnen til at jeg byttet de var fordi et av kortene begynte å vise artefakter i Premier Pro ved tung rendering. Hadde ikke dette skjedd hadde jeg sittet med 285 nå også. Det kommer selvsagt an på hvor kresen man er, men mine skjermkort holdt ut veldig lenge! Fornøyd!

 

I dag har jeg tre 680 i SLI, har riktignok bare fått to av de til å fungere i SLI, og med dette oppsettet merker jeg microstuttering. Har opplevd det i begge Metro-spillene, riktignok med alle innstillinger på det høyeste og 1440p. Jeg er ikke egentlig plaget av dette.

Lenke til kommentar

Det du opplever er at 2-3-way 680 sli ikkje har nok " juice" Hilsen en som har 3-way 680 og 2x titan i sli. 2x titan gjør susen i begge metro spillene :)

 

Hehe, du har helt sikkert rett. Men 15k i skjermkort er noe de færreste tar seg råd til! Ikke at 3x680 er så fryktelig mye billigere, menmen. En blanding av et godt pristilbud og at Titan og 7xx-serien ennå ikke hadde kommet er grunnen til at valget falt på 680. Ellers hadde det blitt en 780 i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...