Gå til innhold

PS4 vs. Xbox One


Xbox One vs. PS4!  

1 193 stemmer

  1. 1. Kommer du til å velge PS4 eller Xbone?

    • PS4
      681
    • Xbox One
      226
    • Begge
      125
    • Ingen av dem
      160


Anbefalte innlegg

Nå tenkte jeg mest på ting som for eksempel digitale soundtracks som du fikk med PS3 spill, greit å kunne hente dem ut fra PS3en også. Greit å kunne på PS4 også.

 

Ellers er jeg delvis enig, trenger ikke ekstern hardisk, men at de fjerner funksjonalitet for DLNA og media center kan jeg ikke forstå logikken bak. Er deilig å kunne streame rett fra NAS.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme CBOAT som sa Titanfall var tidsekslusivt?

Bekreftelsen om at spillet ikke er tidsekslusivt kom først i går, noe hverken EA eller Microsoft har ønsket å kommentere tidligere. Det kan tyde på en nylig inngått avtale.

 

Alt kan kjøpes for det rette beløpet.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

 

 

Skjønner ikke peset rundt eksterne harddisker. Det er en spillkonsoll man kjøper, ikke en PC. Om man ønsker å laste ned digitalt, og oppbevare stæsj på en ekstern harddisk, så er PC veien å gå.

Neste generasjon konsoller kommer bare med 500GB, spill kommer til å være rundt 40-60GB, varer ikke lenge med 500GB da.

Da er det mye enklere og økonomisk og bare koble til en ekstern hd, istendenfor bytte ut den interne.

Lenke til kommentar

 

IJkje0R.png

 

Les første setning, så andre.

Er nå ikke bekreftelse på om titanfall var tidsekslusivt eller ikke, vet ikke hva EA har bestemt for lenge siden, han skriver jo selv at respawn nettopp fikk vite det.

 

Er uansett ikke ekslusivt på Xbox One, kan jo spille titanfall på 360 eller PC og.

Lenke til kommentar

Er nå ikke bekreftelse på om titanfall var tidsekslusivt eller ikke, vet ikke hva EA har bestemt for lenge siden, han skriver jo selv at respawn nettopp fikk vite det.

 

Er uansett ikke ekslusivt på Xbox One, kan jo spille titanfall på 360 eller PC og.

Med tanke på at de har skaffet seg en ny deal må det jo vært en gammel deal som kan ha vært tidseksklusivitets greia.

Lenke til kommentar

Med tanke på at de har skaffet seg en ny deal må det jo vært en gammel deal som kan ha vært tidseksklusivitets greia.

Eller så har ikke EA informert respawn om dealen?

Blir uansett bare et rykte, jeg spurte om bekreftelse siden playstation gjengen sier det var det.

 

Har det blitt bekreftet av respawn, EA, microsoft at titanfall var tidsekslusivt?

Ikke som jeg har fått med meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Eller så har ikke EA informert respawn om dealen?

Blir uansett bare et rykte, jeg spurte om bekreftelse siden playstation gjengen sier det var det.

 

Har det blitt bekreftet av respawn, EA, microsoft at titanfall var tidsekslusivt?

Ikke som jeg har fått med meg hvertfall.

 

http://www.ign.com/articles/2013/10/29/titanfall-an-xbox-one-360-pc-exclusive-for-its-lifetime

 

ser ut som det bare er titanfall 1 som er kjøpt å betalt av ms for å holde det eksklusivt ^^

 

Denne kommentaren er ett bra eksempel på hvorfor mange spill blir halvferdige:

 

Jorgensen also assuaged worries that Respawn was rushing Titanfall to market, declaring the intended release date was always in the March, April, May time frame. "No, we're not doing that at all," COO Peter Moore said on the subject of Titanfall's alleged hurry. He praised Respawn Entertainment's talent, and anticipates it will review "very highly" when it launches in March 2014.

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

 

http://www.ign.com/articles/2013/10/29/titanfall-an-xbox-one-360-pc-exclusive-for-its-lifetime

 

ser ut som det bare er titanfall 1 som er kjøpt å betalt av ms for å holde det eksklusivt ^^

 

Denne kommentaren er ett bra eksempel på hvorfor mange spill blir halvferdige:

 

Jorgensen also assuaged worries that Respawn was rushing Titanfall to market, declaring the intended release date was always in the March, April, May time frame. "No, we're not doing that at all," COO Peter Moore said on the subject of Titanfall's alleged hurry. He praised Respawn Entertainment's talent, and anticipates it will review "very highly" when it launches in March 2014.

Ja, virker som om dealen bare gjelder titanfall, er opp til EA og bestemme det om det gjelder fremtidige utgivelser.

 

Kan godt vær microsoft har støttet utviklingen av titanfall, på samme måte som sony gjør med spillstudioer.

Endret av Booz
Lenke til kommentar

Mark Rubin har bekreftet, native 1080p på PS4, 720p upscaled to 1080p på XBone.

 

http://www.twitlonger.com/show/n_1rqqa5o

 

Hmm, det betyr jo at XBO titlene kommer til å se bedre ut enn det vi har sett når de kjører i native 720p - 720p teksturer ser aldri bra ut oppskalert til 1080p dersom det ikke gjøres noen triks.

 

 

Tro meg, 1080p vs 720p har store visuelle forskjeller, spesielt om du har en stor TV. Det blir latterlig dårlig. Xbox One må være mye svakere enn vi hadde trodd, fordi CoD Ghosts ser knapt ut som et neste generasjonsspill.

 

Hvor stor TV skal man ha da? - Man må se _veldig_ godt etter på min 47" iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...