Jump to content
Sign in to follow this  
Øystein.F.

Ryse blir eit Xbox One-spel (XOne)

Recommended Posts

Ser for meg at Kinecten blir så sjalu over at du sitter der med en kontroller istedenfor den, at den bare smelter spillet.

Edited by Dore123m
  • Like 3

Ser for meg at Kinecten blir så sjalu over at du sitter der med en kontroller istedenfor den, at den bare smelter spillet.

Tror heller den filmer deg og legger ut på facebook at du har vært "utro" med kontrolleren. :p

• Like 2

Annonse

Du vet en konsoll suger når de snakker om kraftigare Kinect en xbox 360. like who gives a shit.

Nintendo eier dette, alt xbox fansen vil ha er et bra spill med oppdatert grafikk. må dere ta med denne elendige Wii familie bullshiten.

Vi er gamere for helvete !!! Er det så helvetes vanskelig og lage en vanlig maskin som spiller spill!

• Like 2

... alt xbox fansen vil ha er et bra spill med oppdatert grafikk...

Er da ganske opplagt at maskinen kan spille spill.

Spill av høyere grafisk standard enn release titlene til Xbox 360.

Alle konsoller til dags dato har hatt bedre grafikk og/eller ytelse enn forgjengeren.

Det at de slenger inn en hel haug annet på toppen av dette er for de fleste enten helt ok eller likegyldig.

Enkelte av nyhetene de annonserte kan riktig nok få øyebryn til å heves i undring, men dette vil høyst sannsynlig bli forklart bedre rundt eller før E3.

Etter det jeg har hørt så har det vært en del problemer med utviklingen av Ryse. Litt skeptisk dersom det er et lanseringsspill, men vi får se hva de har å vise frem på E3.

Dog flott at spillet har blitt kontrollerbasert.