Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Stressa og dårlig :(


Anbefalte innlegg

jeg har det ikke så bra nå.. MYE har skjedd de siste dagene. egentlig alt for mye. har stresset mye osv... blandede følelser!

1) eksamen (masse styr bak det)

2) skal få lillebror! (de er på klinikken nå og jeg klarer så vidt å vente) gleder med jo utrolig mye!!

3) kjæreste-tull (sier ikke mer) :/

4) mensen

5) 17-mai

6) vasket hele huset (nettopp ferdig faktisk)

 

Alt skjer liksom på en gang, og jeg er så sliten.

i tillegg til dette føler jeg meg helt utkjørt rett og slett :/ går ikke an å beskrive det engang! jeg har vært slapp og dårlig de siste dagene, og idag er det på det værste :/ for idag fikk jeg mensen.. selvfølgelig skulle jeg få det rett før 17-mai sant -.- så nå sitter jeg her og nærmest gråter fordi jeg er så dårlig! kvalme, ekstremt svimmel, intens hodepine, mageknipe og utrolig slapp :( Altså heeele pakken...

når jeg holdt på å vaske gulvet i stad holdt jeg mange ganger på å besvime fordi jeg var så dårlig :/

 

kan det være alt stresset som gjør at jeg føler meg sånn, begynner jeg kanskje å bli syk eller..? hva skal jeg gjøre? :( er så dårlig...

 

Anonym poster: fd5746b6359d48d8d2f6662c991f3f7a

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan komme av generelt stress. Enig med folka som mener du skal ta det litt med ro... Virker som du har litt for mye energi på måten du skriver.

 

Prøv kamomillete. Det har en helende effekt på sinnet, du vil føle ro og avslappenhet etter inntak av kamomillete. Anonym poster: 96bc2139533cd554e32c9a21f9ff29ec

 

ok, takk ;)

 

Anonym poster: fd5746b6359d48d8d2f6662c991f3f7a

Lenke til kommentar

Ellers kan jeg anbefale en ibux og en paracet, eventuelt naproxen. Fjerner i det minste smertene dine, og det blir lettere å slappe av.

 

Skaff deg også gjerne en varmeflaske, kok opp vann i vannkoker og hell i. Pakk den inn i ett teppe og legg deg under dyna med armene rundt varmeflaska. Det kan også hjelpe deg med å slappe av. Ha gjerne litt ''bakgrunnsstøy'' som radioen eller tv'en på meget lavt volum. Kan også skaffe deg en lavalampe (de koster 150 kr på clas ohlson) de er veldig avslappende å bare sitte å se på.

 

Det med kamomillete er korrekt. Jeg bruker den som medisin for når jeg merker at halsen er litt rar og sår, og renser øynene til kattene med avkjøl camomillete hvis jeg mistenker noe rart i øynene deres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...