Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Eksamen i norsk 2013 10.trinn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Valgte oppgave 6 jeg også.. angrer litt når jeg hører hvor mange som valgte den, men håper det ikke har noe å si :) Overskriften var : Når ble naboen Supermann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hva tror dere kommer på sidemåls eksamen da? :)

Tenker kanskje det blir noe om Skammarens dotter, noe slik som at hovedpersonen skal ha en spesiell evne eller lignende.

Ellers så kan det jo også komme at man skal skrive om en helt som reddet liv osv.

Skrevet

Valgte oppgave 6 jeg også.. angrer litt når jeg hører hvor mange som valgte den, men håper det ikke har noe å si :) Overskriften var : Når ble naboen Supermann?

Oooo, spennende tittel

Gleder meg til å skrive skjønnlitterært i morgen. Fagprosa er piss

Skrevet

HUff og huff! valgte oppgave 5 og det gikk IKKE bra, er død :wallbash: .. :( gruer meg og vil egentlig ikke ha tilbake den karakteren :p nå ser jeg bare frem til dagen i morra, for det går vell ikke ann å bli noe dødere enn død. :confused::hmm:

Skrevet

Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha

Oppgave 6.odt

Skrevet

Valgte også oppgave 6, når jeg kom hjem skrev jeg den på word pga vi fikk lov til å ta den med kun ved å printe ut:( Men hvilken karakterer kunne jeg ha fått? Ærlig. Gikk dårligere enn forventa haha

Vi fikk ikke lov til å ta med utskrift, notater eller noen ting hjem, vi. Skal lese den nå, men tror ikke jeg er særlig godt til å sette karakterer som en sensor, bare så det er sagt! :)

Skrevet

:/ Fant en liten bagatell i teksten.... Roald Amundsen dro til Sydpolen

Skrevet

valgte oppgave 1 med overskriften : hvor er alle virkelige

helter hen?

skrev essay, og følte det kanskje ble for mye fram og tilbake og at jeg kanskje bommet på det spesifikke. det ble tre sider til slutt.

Skrevet

Uten at jeg har noe grunnlag til å sette karakterer, tipper jeg at dette blir en 5-er...
Skrevet

Vær fornøyd med denne oppgaven her! utrolig bra skrevet og formulert.. :D 6er fra meg!!

Skrevet (endret)

Var det noen som oppga tydelige sjangertrekk når de ikke ba om det? Som f.eks. å skrive Hilsen Aleks35 på slutten av teksten dersom man skrev leserinnlegg?

Endret av Aleks35
Skrevet

Nå er jeg usikker på hva oppgaven egentlig var, men den ligger mellom 4 og 5 vil jeg si( Nå er jeg ingen lærer eller). Et bra stykk arbeid. Hva pleier du å få på tentamner?

Skrevet

:/ Fant en liten bagatell i teksten.... Roald Amundsen dro til Sydpolen

Å fyyyy:( Herregud, jeg er smart da, okei. hade bra 5er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...