Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen i matematikk 2013 (10. trinn)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo fucktastic! Må man vente på vitnemålet, eller kan man finne det på internett?

Hø, hvem har sagt at man kan finne på internett? Vi har fått beskjed om at vi ikke får karakteren før på vitnemålet, men noen sier også at vi får den i morgen, dagen før vitnemålsseremonien. :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hø, hvem har sagt at man kan finne på internett? Vi har fått beskjed om at vi ikke får karakteren før på vitnemålet, men noen sier også at vi får den i morgen, dagen før vitnemålsseremonien. :wee:

Nja. Vi får det sikkert på vitnemålsutdelingen, og læreren vår sa at eksamenskarakterene mest sannsynlig blir satt i morgen tidlig og utover..

Skrevet

Nja. Vi får det sikkert på vitnemålsutdelingen, og læreren vår sa at eksamenskarakterene mest sannsynlig blir satt i morgen tidlig og utover..

I dag fikk vi vite at vi får eksamenskarakteren 09:00 i morgen!

Skrevet

Jeg fikk 6 jeg óg :D Ganske fornøyd i og med at jeg øvde 3 timer tilsammen, og at jeg vanligvis får 5 i matte!

Åh, det føltes sikkert deilig! Du har all grunn til å både være stolt og imponert over deg selv! :w00t:

Skrevet

Åh, det føltes sikkert deilig! Du har all grunn til å både være stolt og imponert over deg selv! :w00t:

Tusen takk :) er veldig fornøyd, ja! Lykke til i morgen!

• 3 uker senere...
Skrevet

Hei. Er det noen somvet hvor jeg kan finne eksamenen i matte (2013), og fasiten til den ? :)

Kom selv opp i engelsk, og har litt lyst til å gjøre den selv.

Skrevet

Fikk 5... synes det er rart at alle syntes den var så ekstremt vanskelig. Ble ferdig 11:30, og har sittet ut tiden på tentamen.

• Liker 1
Skrevet

Om du fekk 5, så vart du vel ikkje ferdig.

Ble ferdig jo, men er ikke god nok for å få 6...

Gjorde alt, bare at ikke alt ble riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...