Gå til innhold

[Løst] Kjøp av nytt/nye skjermkort, hva anbefales til min maskinvare?


Sanux

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, CDons lagerstatus er mildt sagt provoserende - det er en CD jeg har prøvd å kjøpe hos dem 3 ganger (finner den ikke andre steder), og det står at den er på lager, får gjort bestillingen...og venter, helt til jeg får mail om at "beklager, varen kan ikke skaffes, her er et gavekort på 50kr. som plaster på såret".

 

Helt ærlig, så unngår jeg å bestille fra CDon, hvis jeg kan (spesielt effektiv retur/RMA-ordning har dem heller ikke IMHO).

Lenke til kommentar

Ja, CDons lagerstatus er mildt sagt provoserende - det er en CD jeg har prøvd å kjøpe hos dem 3 ganger (finner den ikke andre steder), og det står at den er på lager, får gjort bestillingen...og venter, helt til jeg får mail om at "beklager, varen kan ikke skaffes, her er et gavekort på 50kr. som plaster på såret".

 

Helt ærlig, så unngår jeg å bestille fra CDon, hvis jeg kan (spesielt effektiv retur/RMA-ordning har dem heller ikke IMHO).

 

ja dem virker heilt steike latterlige :) så eg holder meg unna :)

Lenke til kommentar

Haha sjekka samtlige tilbudskort nå, så og si alle var utsolgt.... Sleipt!

 

Jeg har ett kjapt spm til, hvor mye er maxpris på mitt brukte gtx 470? (Han som vil ha det er langt ifra kresen på grafikken, han vil bare bytte ut sitt amd hd 4970)

:p Har en som har veldig lyst til å kjøpe det, men jeg suger til å prise ting (spesielt når det gjelder hardware)

Endret av SaNux
Lenke til kommentar

Haha sjekka samtlige tilbudskort nå, så og si alle var utsolgt.... Sleipt!

 

Jeg har ett kjapt spm til, hvor mye er maxpris på mitt brukte gtx 470? :p Har en som har veldig lyst til å kjøpe det, men jeg suger til å prise ting (spesielt når det gjelder hardware)

 

en som selger 470

 

http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/29634

 

1000 kr er for mye

 

6-700 kr er nok rett

Lenke til kommentar

du kjøpte asus gtx 670 :D nice :D super kjøler på det kortet, garantert lett å overklokke :D

 

eg har 680 med samme kjøler :D

 

Konge! :D Var bekymret en liten tid, at jeg hadde gjort et bomkjøp, men ser at folk har klokka kortet opp til 680 nivå, og da kan jeg ikke være misfornøyd :D

Lenke til kommentar

Konge! :D Var bekymret en liten tid, at jeg hadde gjort et bomkjøp, men ser at folk har klokka kortet opp til 680 nivå, og da kan jeg ikke være misfornøyd :D

 

mitt kort holder seg på 27-28 grader idle, og 69-70 under bf3 og da kjører viftene automatisk- maks 45% og eg hører dem ikke før eg manuelt setter dem på 60%. så meget stille og meget god kjøling :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...