Snylter Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Har du testet rundetider på en bane med slik ultralavprofil kontra noe mer moderat dekkdimensjon? Det har jeg gjort på flere biler og da med tilnærmet identiske dekk bortsett fra dimensjonen..
Primer4 Skrevet 9. mai 2013 Skrevet 9. mai 2013 Begynner gå veldig ot men rundetider var ikke poenget mitt, trives bedre når bilen ikke får mulighet til å krenge seg så mye fram og tilbake oppå dekkene, føles mere kontant å kjøre med 30 kontra på typ 50-55 profil
mazda626boy Skrevet 9. mai 2013 Forfatter Skrevet 9. mai 2013 bilen skal ikke brukes som banebil. skal bygges til gatebil
Snylter Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 Selv om den skal brukes som gatebil vil man vel helst ha best mulig kjøreegenskaper? Noe mer moderat dekkdimensjon enn de mest ekstreme gir mer komfort og bedre egenskaper..
bIsk0p Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 35/40 i profil er passe synes jeg (spørs litt på hvor stive dempere selvsagt..)
Hansien Skrevet 10. mai 2013 Skrevet 10. mai 2013 Spørsmålet er hva TS vil. Funksjon før form eller den andre veien?
mazda626boy Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Skrevet 13. mai 2013 motorn funke. det som må byttes på bilen er felger/dekk, bilbelter, tenningslås, den ene vindusheisen, radiator...etter det er det fritt fram
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå