Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Returnerer til desktop hele tide


Anbefalte innlegg

Hei.

Vil ikke virke som en idiot men jeg trenger meget hjelp akkurat nå, nettopp kjøpt meg en helt ny pc, men vet ikke hva problemet er.

Det har seg sånn at hver gang jeg spiller så dette jeg automatisk tilbake til desktop uten grunn. det bare skjer. dersom jeg er veldig heldig så kan det gi seg. Det skjer akkurat det samme når jeg er på nettet, men da er det slik at når jeg skriver så stopper den bare å skrive og da har jeg nødt til å klikke tilbake der jeg skrev.

 

Og la meg bare si, det har skjedd 5 ganger iløpet av det lille innlegget her, kan jo tenke seg hvor frustrert jeg blir når det holder på slikt en hel dag?

 

Setter stor pris på all hjelp jeg kan få!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen feilmeldinger?

Er vanlig om at hvis du har lite grafikkminne at du sendes til windows mede sprømål om å slå av Aero, slik at du kan dedikere mer resurser til spiller. Hvis det skjer i andre programmer vet jeg ikke.

 

Du kan ivehrtfall dekativere Aero å se om det løser prøblemet

Lenke til kommentar

Ingen feilmeldinger?

Er vanlig om at hvis du har lite grafikkminne at du sendes til windows mede sprømål om å slå av Aero, slik at du kan dedikere mer resurser til spiller. Hvis det skjer i andre programmer vet jeg ikke.

 

Du kan ivehrtfall dekativere Aero å se om det løser prøblemet

har deaktivert aero men det ser ikke ut til å hjelpe :(

 

Kan det være at du kommer borti Windows-knappen? Er det laptop eller stasjonær? Kan det være du kommer borti pekeflaten? Hvilken pc er det? Hvilket operativsystem kjører du(Windows 7/8, macOS, linux)?

det erstasjonær men er sikker på at jeg ikke er nær windows knappen!

 

Ingen feilmeldinger?

Er vanlig om at hvis du har lite grafikkminne at du sendes til windows mede sprømål om å slå av Aero, slik at du kan dedikere mer resurser til spiller. Hvis det skjer i andre programmer vet jeg ikke.

 

Du kan ivehrtfall dekativere Aero å se om det løser prøblemet

vet ikke om det kan være det, men for litt siden kom det opp at noe med at jeg burde skru ned litt på ytelsen ellerno. tror det var kalt noe med windows farheoppsett.
Lenke til kommentar

Mange takk, det hjalp.

Det viste seg at konfigurasjonsverktøyet til nettverkskortet mitt stod bak problemene. TP-LINK wireless configuration utility.

Samme programmet som sto bak mine problemer! TP-LINK er en ondskapsfull liten sak! <3

 

håper det funker med qoute fra annen tråd, viser seg å være wifi skiten som bugger

 

edit: hvis din er stasjonær skal det blir morsom å se hva som bugger deg når du får kjørt gerigrusom's prog

editedit: loul han er offline, gudbai problemreport :)

Endret av h0ih0i
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...