Gå til innhold

beste mus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg spør ikke om hva som er ditt syn på hva som er best mus, men jeg spør hvem som er best utfra tester og spesifikasjoner?

jeg skal bruke musa mest i cs, men, oxo andre spill...

noen som kan svare på mitt spm? :shrug:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv MX700 og er grisefornøyd! Batteri kapasitet er alltid et problem, og er en god grunn til å ikke benytte seg av trådløse ting... Men det er bare å ha en ekstra batteri lader, jeg ville definnitivt heller bruke 10sek på å bytte batteri, enn å ha den følelsen av at en ledning sitter på toppen hele tida...

Skrevet

enig med sistnevnte, men vent litt nå kommer ms med en ny serie mus som nevnt og de ser råe ut med leane funksjon på hjulet :o dette er musen du ønsker deg tror jeg

Skrevet
Som sagt, MS kommer snart med ny mus, og den ser grisedigg ut! :)

http://www.itavisen.no/art/1301839.html

Jeg har f.eks hatt mus med 2 hjul, der det ene scroller sidelengs hvis du ønsker det. Eller at websiden scrolles alle veier når du har klikket med hjulet.

Hvordan fungerer dette fantastiske nye hjulet egentlig?

Finner ikke noen skikkelig beskrivelse på det...

Skrevet
Jeg har f.eks hatt mus med 2 hjul, der det ene scroller sidelengs hvis du ønsker det. Eller at websiden scrolles alle veier når du har klikket med hjulet.

Hvordan fungerer dette fantastiske nye hjulet egentlig?

Finner ikke noen skikkelig beskrivelse på det...

Så vidt jeg har forstått, er det et vanlig hjul (ala IE 3.0) som man i tillegg kan dytte til høyre og venstre (altså ingen rulling).

Skrevet
Razer Boomslang har ihvertfall de beste specs, så "i teorien" er det den beste musen. Alt annet går på smak og behag.

Hvis du liker boss, så er det en god mus, ja. Liker du derimot mus som ikke går i stykker etter to dager, se etter noe annet..

Skrevet
Jeg har MX500, er ganske fornøyd hitil.
Den beste musa til spilling og annet er MX500. Enkelt og greit!

Yup er ikke noe tvil. Den beste musen pr. idag er Logitech MX500 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...