Terje Solfugl Skrevet 25. april 2013 Forfatter Skrevet 25. april 2013 Exellent kvalitet - og et flott motiv Tusen takk Torhild..jeg anbefaler ALLE som har mulighet til å besøke denne perlen av et vann, å gjøre det i disse stunder..en befrielse sjelsmessig . 1
Terje Solfugl Skrevet 25. april 2013 Forfatter Skrevet 25. april 2013 Et flott par Terje med hilsen Leif Tusen takk Leif..håper du har det flott på Andøya :-)
Mystikus Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Veldig bra dette, Terje - men om jeg skal velge så blir nok ver. 2 min favoritt da du her har fått "catch-light" i øyene til begge måkene
Leif Olsson Skrevet 25. april 2013 Skrevet 25. april 2013 Tusen takk Leif..håper du har det flott på Andøya :-) Ja Terje nå e d vår ner det er mere grø....gult gress æn snø og to linerler obsades på mandagen. Håper du å har det flott i sør. Med hilsen Leif
Terje Solfugl Skrevet 26. april 2013 Forfatter Skrevet 26. april 2013 Veldig bra dette, Terje - men om jeg skal velge så blir nok ver. 2 min favoritt da du her har fått "catch-light" i øyene til begge måkene Takk Birger, ja ser den, men pga serien mellom de ble det sånn :-)
Anbefalte innlegg