Gå til innhold

Nye telenor abb..


Anbefalte innlegg

Er kommet nye abb fra telenor,er ett nytt data abb nu.

 

Inkludert hver måned: Minutter Datatrafikk SMS Datahastighet Månedspris

Komplett Data 500 min 5120 MB 500 SMS Inntil 20 Mbps 399,-

 

Komplett Musikk 500 min 1536 MB 500 SMS Inntil 10 Mbps 349,-Ink WIMP

 

Komplett Kontroll S 100 MB 100 SMS Inntil 10 Mbps 99,- Flere prise

 

Komplett Kontroll M 500 MB 100 SMS Inntil 10 Mbps 199,-

 

 

FriPrat Fri bruk Inntil 6 Mbps 299,- F

Endret av nerokid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kommet nye abb fra telenor,er ett nytt data abb nu.

 

Inkludert hver måned: Minutter Datatrafikk SMS Datahastighet Månedspris

Komplett Data 500 min 5120 MB 500 SMS Inntil 20 Mbps 399,-

 

Komplett Musikk 500 min 1536 MB 500 SMS Inntil 10 Mbps 349,-

 

Komplett Kontroll S 100 MB 100 SMS Inntil 10 Mbps 99,- Flere prise

 

Komplett Kontroll M 500 MB 100 SMS Inntil 10 Mbps 199,-

 

 

FriPrat Fri bruk Inntil 6 Mbps 299,- F

 

Du glemte inkl. WIMP på Komplett Musikk abonnementet. :)

Og når det kommer til kontroll abonnementene så er også månedsprisen en sum man kan bruke hver måned. F.eks 199kr i måneden for 500mb, 100sms + 199kr som kan brukes på hva man vil.

Lenke til kommentar

Det som er greia er jo at hvis alle faktisk hadde ubegrenset data ville ikke hastigheten blitt noe bedre enn strupehastigheten i dag. Du deler faktisk kapasiteten til en basestasjon med mange andre, det er ikke sånn at du får en viss hastighet dedikert til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De har jo alt strupet hastigheten på disse små pakkene.

 

Og kaller det "Fri bruk" ... selv om man fint klarer bruke det opp på noen timer

 

Vel dette har vel vært diskutert før - det er jo fri bruk - du kan bruke så mye du vil - men du får bare den høyeste hastigheten på den kvoten din... - sånn er det jo hos alle operatørene :hm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vel dette har vel vært diskutert før - det er jo fri bruk - du kan bruke så mye du vil - men du får bare den høyeste hastigheten på den kvoten din... - sånn er det jo hos alle operatørene :hm:

Nei, du får aldri den høyeste hastigheten ... største pakka i førstepost er strupa på 20 Mbps ... som er langt under halvparten av hva 4G-nettet leverer, så man får en begrenset hastighet og et begrenset forbruk, før det strupes ned så mye til at det omtrent kan kalles ubrukelig, pakket inn i navnet "Fri Bruk". At det har været diskutert gjentatte ganger forsterker bare poenget om hvor dumt det er og kalle det fri bruk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, du får aldri den høyeste hastigheten ... største pakka i førstepost er strupa på 20 Mbps ... som er langt

....

været diskutert gjentatte ganger forsterker bare poenget om hvor dumt det er og kalle det fri bruk.

 

"Høyeste hastighet" for din pakke da ....

 

Uansett, verden er full av slike ting - hva med alle produkter som har livstidsgaranti? - Produsenten setter gjennomsnittlig livstid på produktet til f.eks 8 år, og det er den tiden de dekker garanti... - Finnes mange andre eksempler også - man må slutte å irritere seg over ting man ikke kan gjøre noe med, og heller gjøre noe med det man kan ;)

 

-Klag til forbrukerombudet og move on er mitt råd :p

Lenke til kommentar

Telenor/Djuice har vel ingen hastighetsbegrensning på 4G. Har flere ganger målt ca 67 Mb/sek ned med min Nokia Lumia 920. Ligger mye mellom 30 og 40 Mb/sek.

 

I utgangspunktet skal de ha det, det er i hvert fall opplyst om på de ulike abonnementene. Men jeg har opplevd det samme som deg, jeg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...