Gå til innhold

[Løst] Søknadsfrist på utsettelse 18. mai?


Denjam

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har nå fått min andre innkalling til førstegangstjeneste. Første innkalling fikk jeg utsatt, grunnet utdanning - 3 år. Siste året bestemte jeg meg for å gjøre et bytte i valg av utdanning, og har søkt på nytt inntak. Jeg får da altså en ny inkalling med søknadsfrist for utsettelse 18. mai, men kan ikke vente meg svar fra universitetet før senest 20. juli, dagen før oppmøtet til førstegangstjenesten. Jeg er også under fulltids-arbeidskontrakt, og ønsker med det å søke utsettelse i første omgang, og mulig fritak i andre omgang.

 

Er det noen tips til hvordan jeg kan formulere meg i min søknad, da jeg blir stående uten dokumentasjon for opptak til utdannelse (jeg har kvittering på søknad, og dokumentasjon på tidligere fag)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg forberedt på. Men jeg må likevel levere en søknad, slik jeg forstår det, siden søknadsfristen utgår lenge før oppmøtet. Får jeg ikke godkjent min søknad om utsettelse, må jeg få utbredning til en søknad om fritak. Derfor blir søknaden mitt første spørsmål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...