Gå til innhold

[Løst] Terrorangrepet i Boston 15 - 19. april 2013


Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bryr deg mere om din egen verdensforståelse enn følelsene til noen mennesker du aldri har snakket med. Jeg tror heller ikke at de du snakker om leser på dette forumet og føler seg støtt av innholdet. :roll:

Ja. Det er nettopp det det går i. Du har avslørt oss. Vi er styrt av Stoltenberg, jødene og NWO.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

http://www.youtube.c...h?v=tu79jFHKPvQ

 

Ser ikke ut til å være mere trykk enn at det fikk en olding til å kollapse av sjokket. De som står nærmere "eksplosjonen" står støtt.

 

Hvor er så denne "kraftige trykkbølgen" ?

Det er kanskje 10 meter fra eksplosjonen til maratonløperne, som i grunn er de eneste vi ser i bildet. På den avstanden er trykket redusert med en faktor på 100 i forhold til 1 meter fra eksplosjonen. Det var en åpenbart kraftig trykkbølge, den har såpass kraftig effekt på løperne, det på den avstanden, og etter en stor andel har blitt absorbert av de som sto nærmere.

 

Hvis du ser på filmer av eksplosjoner av granater, så er de ganske mye mindre i omfang og skader på like avstander. Du blir nok ikke slått over ende hvis du står 10 meter unna, men splinter vil utgjøre en stor fare. Står du imidlertid nærmere, 2-5 meter, som vi ikke ser i klippet ditt, vil selve trykkbølgen gjøre stor skade, som den også gjorde. Mener du også at en granat er en svak eksplosjon? Hvor mange tror du man kan drepe ved å detonere en granat midt i en tettpakket folkemengde?

Lenke til kommentar

Haha for en arrogant holdning. Jammen det bra mange smågutter i begynnelsen av tjueåra som tror de er verdensmestere på dette forumet.

Bloomberg: Ogga bogga skumle muslimer ogga bogga

Smooth.

 

Men gud bevares, det er bare å stenge meg ute. Før eller senere skjer det noe like så lett gjennomskubart bs som dere må legge til på livsløgnene deres samtidig som andre våkner opp fra dvalen og som en torn i siden konfronterer dere.

 

IDGAF

Så bra du svarer på de saklige argumentene, i stedet for å skrike om at vi ikke ser "sannheten".

 

Igjen, mener du at eksplosjonen som vises i filmen ikke er kraftig nok til å kunne drepe tre personer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skeptiker2013: Nicket ditt er forresten fantastisk ironisk. Det er for så vidt greit å være skeptisk, det er jeg og, men det hjelper ikke å kalle seg selv skeptisk, fornekte all informasjon som kommer via offentlige eller mainstream kanaler, nærmest uavhengig av type, og samtidig blindt akseptere alt av alternative hypoteser, spesielt når disse fortløpende har blitt motbevist, som bildet med glasset, påstanden om at han som mistet begge beina var en skuespiller og så videre.

Lenke til kommentar

Smooth.

 

Så bra du svarer på de saklige argumentene, i stedet for å skrike om at vi ikke ser "sannheten".

Igjen, mener du at eksplosjonen som vises i filmen ikke er kraftig nok til å kunne drepe tre personer?

Hvilke saklige argumenter? Teoriene dine?

 

Jeg kan ikke se at jeg har lagt frem dette bildet du snakker om som bevis på noe som helst.

 

Hvorfor så uærlig?

Lenke til kommentar

Nei, dine teorier hypoteser. Du mener at eksplosjonen ser ut som pyroteknikk. Må jeg virkelig tilbake og sitere posten din, eller husker du det? Jeg spør deg spesifikt hva det er med eksplosjonen som får deg til å mene dette. Jeg antar du ikke mener dette grunnløst, du er jo tross alt skeptiker.

Endret av ChrisReeve
Lenke til kommentar

<p>Mnja, jeg holder en knapp på at de fleste er rett og slett for redde for å ha egne meninger og dermed ikke bli akseptert.

Sånn til info, det er ikke egne meninger å sluke alt uoffisiellt heller.

For du har ikke kommet på noe av det du skriver selv, bortsett fra "Ogga bogga" greiene og "dere ser ikke sannheten" da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, dine teorier hypoteser. Du mener at eksplosjonen ser ut som pyroteknikk. Må jeg virkelig tilbake og sitere posten din, eller husker du det? Jeg spør deg spesifikt hva det er med eksplosjonen som får deg til å mene dette. Jeg antar du ikke mener dette grunnløst, du er jo tross alt skeptiker.

 

Med deg og eksplosjonen er det mye bæ og lite ull. Det er lite kraft i hva enn det var som gikk av og røykskyen er treig. Minner om svartkrutt.

 

Forskjell på å ha egne meninger og det å ha egne vrangforestillinger.

Ja, det stemmer. Du tilhører de som er i sistnevnte kategori.

 

Sånn til info, det er ikke egne meninger å sluke alt uoffisiellt heller.

For du har ikke kommet på noe av det du skriver selv, bortsett fra "Ogga bogga" greiene og "dere ser ikke sannheten" da.

Prøv å post noe vettugt i stedet for dette svadet.

Lenke til kommentar

Okay, folkens. La oss være litt seriøse her. Dropp personfokuset og gå tilbake til temaet. Vi er ikke her for å diskutere hvem som er teit og sau og ikke. Det kommer vi ikke til å bli enige om og det kommer ikke noe nyttig ut av det.

Så la oss se på trådtittelen. Terrorangrepet i Boston. Det er DET vi skal diskutere. Ellers tilkaller jeg gutta med nick i rød bokstaver.

mkay?

Lenke til kommentar

Med deg og eksplosjonen er det mye bæ og lite ull. Det er lite kraft i hva enn det var som gikk av og røykskyen er treig. Minner om svartkrutt.

Med deg og eksplosjonen er det mye bæ og lite ull? Hva skal det bety, bruk gjerne litt mer vitenskapelige, håndfaste ord.

 

Hvis du ser

videoen, så kan man telle at flammekulen er borte etter 8 frames, det vil si 1/3 sekund fra den oppstår, til den er borte. Det er langt raskere enn pyrotekniske eksplosjoner, og viser at det er nokså høy detonasjonshastighet. Hastigheten på støvskyen er ikke særlig relevant etter dette, da eksplosjonen er over, og den påvirkes stort sett kun av vind og varmerester fra eksplosjonen som fører til oppdrift, så jeg skjønner ikke hvorfor du nevner den her.

 

Jeg forstår ikke hvordan du kan mene det er lite kraft. Forventer du at hele personer skal bli blåst bort, eller kastet gjennom luften over betydelige avstander?

Endret av ChrisReeve
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...