Gå til innhold

Bethesda har fjernet nivågrensen i Skyrim (PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Du synes Oblivion ser bedre ut enn Skyrim? Antakeligvis det dummeste jeg noen gang har hørt. Forøvrig tegn på en barnslig drittunge at du kaller spillet stygt. Hele måten du diskuterer på minner jo forsåvidt om en barnslig drittunge, så det er vel forventet.

Dette er altså tredje gang du går til personangrep mot meg, og du kaller meg nå barnslig?

 

Angående grafikken i Oblivion mot Skyrim, Oblivion har en grafikkstil som passer det tekniske nivået på grafikken langt bedre enn Skyrim. På samme måte mener jeg The Wind Waker ser bedre ut enn Twilight Princess og Portal 2 ser bedre ut enn Modern Warfare 3.

 

Skyrim er dømt til å se ut som en tam etterligning av virkeligheten, mens Oblivion i det minste er såpass stilisert at du ikke trenger å irritere deg over hvor irrealistisk alt ser ut. De tre pillene jeg har sett med realistisk grafikk som fortsatt ser bra ut er Crysis, Crysis 2 og Crysis 3, alle andre realistiske spill ser i min mening elendige ut.

Endret av arni90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skyrim er dømt til å se ut som en tam etterligning av virkeligheten, mens Oblivion i det minste er såpass stilisert at du ikke trenger å irritere deg over hvor irrealistisk alt ser ut. De tre pillene jeg har sett med realistisk grafikk som fortsatt ser bra ut er Crysis, Crysis 2 og Crysis 3, alle andre realistiske spill ser i min mening elendige ut.

 

Så feil kan man ta.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette er altså tredje gang du går til personangrep mot meg, og du kaller meg nå barnslig?

 

Angående grafikken i Oblivion mot Skyrim, Oblivion har en grafikkstil som passer det tekniske nivået på grafikken langt bedre enn Skyrim. På samme måte mener jeg The Wind Waker ser bedre ut enn Twilight Princess og Portal 2 ser bedre ut enn Modern Warfare 3.

 

Skyrim er dømt til å se ut som en tam etterligning av virkeligheten, mens Oblivion i det minste er såpass stilisert at du ikke trenger å irritere deg over hvor irrealistisk alt ser ut. De tre pillene jeg har sett med realistisk grafikk som fortsatt ser bra ut er Crysis, Crysis 2 og Crysis 3, alle andre realistiske spill ser i min mening elendige ut.

Jeg er veldig uenig med deg i Skyrim sitt utseende. Men det er jo det som er så flott, at vi alle har subjektive meninger. Men er veldig enig med deg i kamp-sammenhengen. Den har ikke et snev av innovasjon, grått og kjedelig. Og sthusby, vær så snill og ikke sutre over andres meninger, han sa forøvrig ikke at oblivion så bedre ut, men passet mer til sitt spill med den stiliserte veien de gikk med tanke på grafikk. Men ja, høres mer ut som et mislykket troll med den klagingen på andres meninger.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...