Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg sittet og lest gjennom alle sidene, og er utrolig imponert over hva du har fått til! Ser jo utrolig morsomt ut å gjøre slike prosjekter! Nok en gang, utrolig imponert over hva du har fått til! :thumbs:

Skrevet

Et svært godt prosjekt. Det er inspirerende å se modder som beveger seg bort fra de fleste "vedtatte reglene" om hvordan en pc "skal" se ut. Pc`er i dag er generellt sett svært stygge i utgangspunktet. Det har riktignok blitt litt bedre de siste årene (mange vil nok si pga av at Mac våget å bryte med beige-boks-modellene...) men stort sett er vel kanskje en standard pc fortsatt den styggeste gjenstanden folk bruker mange penger på, og mye tid ved..

Jeg stiller meg i rekken av gratulanter, og takker for inspirasjonen til å tråkke nye stier! :thumbs:

Dama di (eller noen i familien??) trenger vel kanskje en pc snart, slik at vi kan få et nytt prosjekt?? :roll:

Skrevet

Ikke heeeelt slutt enda! ;)

Bare vannvittig mye å gjøre.....

Har et par ideer til forbedringer og forandringer i tillegg til det arbeidet som står igjen på maskinen nå. Skal bla. forandre kjølingen en smule. Følg med......

Nok en gang: Takker for all den positive tilbakemeldingen, "keeps me going"! :yes:

mvh

Audun

Skrevet

Fy f**** dette var som å lese en kjempe god bok men som slutter alfor fort. Ser frem til dine videre prosjekter man.

Bare en ting å si : SJEFOLAIN

Mvh

Ole J

Skrevet

Godt nyttår folkens! :fun:

Igjen, takker for all varm omtale!

Når det gjelder oppdatering og ferdigstillelse av prosjektet så er det jo, som alle gode moddere vet, litt vanskelig å gjøre den siste finpussen, skru i den siste skrua. Men jeg skal ta meg sammen å komme med en avsluttning på det hele. Jeg har noen nye ideer og planer for "beQuiet", men må ta meg litt sammen å få gjort det. Sorry for at dere har måttet vente så lenge , :p men støtten fra dere her på forumet inspirerer meg sterkt til å gå videre!

Takk!

Vi sees snart igjen! ;)

Audun

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...