Gå til innhold

Aprilfest 2013 - satchmo - BW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har dessverre vært liten tid til foto de siste dagene for min del. Og dermed også mindre kommentering fra min side. Uansett, takk for hyggelige kommentarer og gode tilbakemeldinger de siste dagene!

Skrevet

Både "På vei" og "På sporet" var velkomponerte, men du setter en helt ny standard med bildet fra 28. april. Nydelig komposisjon, røff og stilig behandling. Meget pent! :)

Skrevet

Da er det på tide å oppsummere aprilfesten. Først av alt takk til alle dere som har kommentert flittig underveis! Selv om formålet med aprilfesten ikke er å få beinhard bildekritikk så er det alltid interessant og nyttig å få noen tilbakemeldinger på hva som fungerer og ikke. Enda morsommere har det vært å følge med på dere andre.

Det jeg er godt fornøyd med er å ha levert bilder nesten alle dager. Selv om jeg var påmeldt som pingle så ble det litt prestisje i å få tatt en bilde de dagene det var mulig. Jeg merker også at jevn fokus på foto medfører at man blir flinkere til å se etter motiver i alle situasjoner. Slik sett så synes jeg utfordringen har vært nyttig.

Takk for følget til dere alle!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...