Gå til innhold

Aprilfest 2013 - JorunT - Mest nært på


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg har lov til å vise varianter av bilde jeg allerede har sendt tidligere her,men jeg får bare prøve. Jeg ser at en del av dere bruker spoiler for å vise slike ekstrabilder, men jeg finner ikke denne funksjonen noe sted, sies at det skal være et sidepanel under skrivefeltet, men ser det ikke.

 

Jeg laget to nye utsnitt av gårsdagens bilde, som foreslått av Jan, men er ikke helt sikker på hva jeg synes om resultatet, hva mener dere?

post-202343-0-44338700-1365672984_thumb.jpg

post-202343-0-33746000-1365673137_thumb.jpg

Endret av JorunT
Lenke til kommentar

Når du bruker full editor kan du trykke på Spesiell BB kode og rulle ned til valg Spoiler, se bilde.

Tror jeg likte det originale best. Du kan legge inn så mye du vil i egen tråd, slik jeg forstår det, men du kan ikke bruke utsnitt av et bilde tatt tidligere, til "dagens bilde", bilde du bruker på en dato, må være tatt på den datoen.

post-92574-0-21414600-1365674741_thumb.jpg

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Bisarr dekorasjon

 

Dagens motiv ble ruinert av en bil som parkerte rett foran, så jeg måtte finne noe annet. Dette var vel ikke så vakkert, men jeg har aldri sett maken pynt på noen grav, jeg så denne da jeg gikk igjennom kirkegården i nærheten, en liten hest med brukket nakke.

post-202343-0-20979000-1365882439_thumb.jpg

Lenke til kommentar

6. April: Såpass ja. 1500 liter er en del vann. Som skøyteløper liker jeg godt skøytebaner, men det passer kanskje ikke akkurat så godt inne i et drivhus. :confused: Lykke til får jeg si...

7. April: Godt du har fått noen vårtegn da.

8. April: Det skal mye til å ta verdens mest spennede bilde, men jeg synes i hvert fall ikke du har gjort det motsatte. Man skal ikke kimse av de små tingene som man finner rundt seg.

9. April: Frostnetter eller ei, dette var virkelig flott. Jeg synes det er ditt klart beste til nå i festen. Rett og slett sprekt både fargemessig og komponert. Ble i godt humør av dette, frostnetter til tross.

10. April: Egentlig ikke så lett å ta bilde av dette virvarret av gjentatte geometriske former, men jeg synes du løste det bra.

11. April: Bra utført. Det beste med bildet er at du har gjentatt hovedmotivet bakover i bildet, men da med "nesene" ute av fokus. Dog lett gjenkjennelige.

12. April: Fort gjort å lage ordspill på dette ja. Enig med de andre i at det ble pent, men jeg ville kanskje lagt raklene litt høyere i bildet for å unngå tendensene til midtstilling.

13. April. Makabert, men bra sett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...