Gå til innhold

Vi forkynner et mysterium


Mr.K.

Anbefalte innlegg

De fleste av dere som driver mest forkynnelse er, med all respekt, noen skikkelig ukritiske svin og drittsekker når ting kommer til stykket. Dere eier ikke skamvett og dere er stappet full av hat

 

..Javel, ja. - Gratulerer med dyp innsikt og videre saklighet.

Endret av Mr.K.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

De fleste av dere som driver mest forkynnelse er, med all respekt, noen skikkelig ukritiske svin og drittsekker når ting kommer til stykket. Dere eier ikke skamvett og dere er stappet full av hat og fordommer i deres egen, lille fantasiverden. Det er helt tarvelig å se hva som ligger bak disse "plast-gloriene" som dere har utstyrt dere selv med. Det er rett og slett tarvelig.

 

 

 

 

 

Her har vi han igjen, i samme tanketomme stil (i svar til Lenge) Denne debattanten her LiamH (er også rapportert), driver ren personforfølgelse og trakassering av meddebattanter (istedenfor å diskutere sak, og forsurer med det hele religion og livssyn avdelingen.

- Hadde dette vært et annet forum, hadde han blitt pælma ut, i det minste oftere blitt sensurert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Få deg litt søvn, Mr.K...

 

Lim inn den samme posten under her som du i din følelsesladede tilstand har tapetsert diskusjon.no med den siste timen og gå så til sengs.

 

Jeg understreker likevel at den som driver personforfølgelse i sin reneste form her inne nå, er du. :)

 

Og hold opp er du snill. Du etterlater et kaos som moderator må rydde opp i.

Endret av LiamH
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tilbake til tråden:

 

Hva nøyaktig mener mr k at mysteriumet ved den kristne tro er? for meg er det et mysterium at noen klarer å tro på disse åpenbare løgnene, overdrivelsene og lovnadene uten å ha en flik av bevis for noe av det, det er rett og slett et mysterium at man ikke evner å se at den syltynne historien og den enda tynnere fremførelsen ikke er noe man ville trodd på om det kom i noen annen innpakning..

 

Så hva er mysteriumet her? Jesus og alt han gjorde er KUN påstander som stå i bibelen, ikke noe annet!! Og påstander er ikke noe mystrium...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tacitus , en romersk historieskriver som levde i siste halvdel av det første århundre etter Kristus var ikke en kristen. Men i sine annaler uttalte han: Kristus som deres ( de kristnes ) navn skrev seg fra, ble i Tiberius regjeringstid dømt til døden av en av våre prokuratorer, Pontius Pilatus og henrettet.

 

Josephus, en jødisk historieskriver i det første århundre som heller ikke var en kristen, omtaler også Jesus Kristus.

Lenke til kommentar

Tacitus , en romersk historieskriver som levde i siste halvdel av det første århundre etter Kristus var ikke en kristen. Men i sine annaler uttalte han: Kristus som deres ( de kristnes ) navn skrev seg fra, ble i Tiberius regjeringstid dømt til døden av en av våre prokuratorer, Pontius Pilatus og henrettet.

Hadde du giddet å se etter sannheten ville du også ha sett at det denne tacitus skrev om denne jesusen din er tilføyd i etterkant av en munk jeg ikke husker navnet på i farten... Denne munken var en klok fyr, for han forsto at noen før eller senere ville etterlyse flere kilder på denne jesusen du tror på og gjorde noe med det... Men det er forfalsket, som det meste annet i kristendommen er det..

 

Josephus, en jødisk historieskriver i det første århundre som heller ikke var en kristen, omtaler også Jesus Kristus.

Nope. Igjen, hvis du hadde giddet å være ærlig så ville du ha oppdaget at han ikke omtaler kristus, men en veird sekt som gikk under navnet kristous eller noe slikt... Men kjenner jeg deg rett bryr du deg ikke, for deg er dette bevis godt nok og til helvette med sannheten...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Et retorisk spørsmål:

Alle djevler kan vel påbrope seg å være "mysteriske" i sine veier for å få folk til å føye seg?

 

"Oooooooo - Aaaaaaaaaa - mine veier er mysteriiiske - Jeg er Trollmannen Fra Ooooozzzzzz....."

 

Virker egentlig som det simpleste forbanna "mysteriet" i verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...