Anonymbruker123 Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Hei. Jeg reiser til London om 3 uker for første gang. Reiser sammen med venner på bakgrunn av fotballkamp. Vi ønsker veldig gjerne å utnytte tiden godt og det hadde vært fint å visst om noen shopping steder før vi drar. I tillegg har en bekjent av meg kjøpt fotballsko med "trykk"(navn) på, men han husker ikke hvor det var... Så er det noen som vet om noen sportsbutikker i London? Gjerne butikker som har noe med fotball-/sko å gjøre.!? Takk Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Er en ganske stor Nike-butikk på Oxford Circus. "Niketown". Rett utenfor oppå stasjonen. Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 SportsDirect har mye, og ofte ganske bra priser. Litt kaotisk butikk, men det er gjerne verdt dealen. Jeg kjøpte Asics Gel Kayano der til sånn 800,- under hva identisk modell kostet i Norge. De har en butikk i Oxford Street, om du går mot Tottenham Court Road. GMapz. Det finnes også en butikk på kjøpesenteret i White City, bare ta tuben til Wood Lane så burde det være greit å finne frem. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Lillywhite's er en (forholdsvis) stor sportsbutikk som ligger like ved Piccadilly Circus stasjon. Endret 26. mars 2013 av Samara Lenke til kommentar
Anonymbruker123 Skrevet 26. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Flott! Nå ble jeg ihvertfall litt klokere :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Lilywhites er samme som Sports Direct (som du finner over hele England). Den ligger rett syd for Picadilly Circus. 8 (?) etasjer med sport og fritid. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 (endret) Lilywhites er samme som Sports Direct (som du finner over hele England). Den ligger rett syd for Picadilly Circus. 8 (?) etasjer med sport og fritid. Min erfaring er et de har greie priser på utgående og gamle modeller, men er ikke nevneverdig billigere, hvis i det hele tatt, på de nyeste modellene i forhold til butikker i Norge. Mye "skrap" i den nevnte butikken også egentlig, men sikkert verdt en titt likevel. Mulig at jeg ikke har lett godt nok etter sportsbutikker i London (kun innen sone 1-2), men jeg foretrekker faktisk butikkene i Oslo utfra hva jeg har sett. Endret 26. mars 2013 av mandela Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Min erfaring er et de har greie priser på utgående og gamle modeller, men er ikke nevneverdig billigere, hvis i det hele tatt, på de nyeste modellene i forhold til butikker i Norge. Enig i den på generelt grunnlag for sportsklær. Var innom Nike Super(?) Store for et par uker siden. Mener å huske at en standard joggebukse i bomull kostet rett under 40 pund og om jeg ikke husker helt feil går disse for 399,- her hjemme. MEN utvalget knuser det en finner her og på enkelte plagg er de billigere. Mener også at sko kommer bedre ut. http://www.soccerscene.co.uk/ er forøvrig bra på fotball og supporterutstyr. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 26. mars 2013 Jepp, vareutvalget virker klart bedre, og det gjelder ikke bare for sportsbutikker. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2013 Jeg synes SportsDirect er super når det gjelder klær, utstyr og sko de har på tilbud, og det har de en god del av. Er man ikke interessert i å ha det absolutt nyeste så kan man finne mange fine kupp. Kommer vel helt an på hva man ser etter. Selv handler jeg mest treningstights, joggesko og treningstopper der. Ser kun på salgsstativene, og da kan man finne Nike-topper til halvparten av et man får dem til her hjemme. Nå er jo pundet i vårt favør også, som gjør at det allikevel kan bli billigere enn her hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå