Gå til innhold

Politistatens fremvekst


Anbefalte innlegg

Tja, som forutsett blir det mer makt til Politiet ettersom de mislyktes totalt i å forhindre ABB. Med makt skal landet bygges, er vel siste motto, det føyer seg jo pent inn med "alle skal med"

 

Regjeringen vil stramme inn våpenlovgivingen, vil utvise utlendinger som utgjør alvorlig sikkerhetstrussel, og stanse privatpersoners tilgang til bombekjemikalier.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/politikk/PST-skal-fa-hente-mer-informasjon-om-nordmenn-7152899.html#.UUoBWrvLh2E

 

Re Politistat:

Police state "state regulated by means of national police" first recorded 1865, with reference to Austria.

http://www.etymonline.com/index.php?search=police+state

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Morsom du. Du kunne ikke tenke deg å være moderator for et dusteforbund underforum jeg har tenkt å opprette på mitt extranett?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det går mot en totalitær politistat ja, og ikke bare i Norge. Dette er resustat av det politikerne har jobbet for i alle år, nemlig en verdensregjering og "en ny og bedre verden" hvor politikerne skal herske over oss rettighetsløse og frihetsløse borgere, dvs vi skal alle bli slaver for staten.

At kgun nekter for dette er ikke underlig, for han er en av dem som har vært med på denne ferden som politiker for det ondeste og mest hykleriske partiet av dem alle, nemlig "arbeiderpartiet" Som i realiteten aldri har vært noe arbeiderparti, men kun brukt dette som kamuflasje for å lure folket mens de selv drev med sin onde agenda.

Men ap er likevel ikke alene om dette.

 

Denne nye verdensordenen blir verre enn noen av de totalitære politistatene som har eksistert før.

 

Vi kan jo bare se på begynnelsen av dette systemet i USA, der folk blir angepet og arrestert på gaten av politiet, det skal ikke mer til enn å se på politifolk på "feil"måte.

Politiet skyter ogdreper folk uten videre, og de har også drept mange med tazere. Myndighetene har kjøpt inn flere tusen pansrede biler, tusenvis av automatvåpen, og nesten to milliarder skudd til bruk mot folket, de har også begynt å bruke væpnede droner.

 

Regjeringen i USA har bygd konsentrasjonsleire for folket over hele landet, meningen er å sende opposisjonelle til slike leire for re-education, og de som ikke lar seg omskolere blir eliminert. Kister for flere lik i samme kiste er allerede innkjøpt.

Giljotiner er også innkjøpt og plassert i flere stater, og disse er spesielt beregnet på kristne.

 

 

Chanel-Guillotine%281%29.jpg

 

 

Dette er i USA, og jeg vet ikke hvor mye av dette som vil bli innført i Norge, men noe blir det.

Og vi ser jo at politiet ønsker å bevæpne seg, vi ser lignende "terrorlover" som i USA hvor folk flest i realiteten er rettsløse.

Og vi ser at også politiet i Norge har kjøpt pansrede biler.

Endret av Baltazar94
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Skulle det noen gang bli slik du beskriver i Norge, kan vi takke en anti multikulturell, hvit høyrekstrem barne og massemorder for det.

 

Eventuell overreaksjon og "paranoid" politikk vil nok blekne med tiden. Tiden leger som kjent alle sår.

Lenke til kommentar

Skulle det noen gang bli slik du beskriver i Norge, kan vi takke en anti multikulturell, hvit høyrekstrem barne og massemorder for det.

 

 

Nei, det kan vi takke ap og norske myndigheter for.

 

Det jeg foreløpig har sagt om Norge, er at politiet ønsker å få adgang til å bære våpen, og at de har kjøpt pansrede biler. Begge disse påstandene er sanne, og dette er derfor et faktum allerede nå.

 

Og de "høyreekstreme" ifølge ap og deres lakeier innen presse, politi osv. er alle som ikke er enige med regjeringen.

 

Jeg glemte forøvrig å nevne at i USA blir nå også folk arrestert eller drept fordi de kritiserer regjeringen.

Og her ligger Norge faktisk et hakk foran USA, for slikt har "arbeiderpartiet" drevet med lenge i Norge.

Endret av Baltazar94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Eventuell overreaksjon og "paranoid" politikk vil nok blekne med tiden. Tiden leger som kjent alle sår.

 

Tiden leger ikke lovvedtak, da formålet med vedtak er at de skal stå i stein intil man på ny har en majoritet for å forandre på steinen. Ruller først steinen, så er det kun de politikerne som vedtar steinhuggingen som er ansvarlig for alle overtramp de skaper.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har god tro på denne tråden, og emnet - ser for meg å lære mye her, og i den hensikten drar jeg frem denne:

 

Giljotiner er også innkjøpt og plassert i flere stater, og disse er spesielt beregnet på kristne.

 

Spektakulære greier, er det mulig?

 

Som kristen zen-buddhist - kan man be om avretting med kniv, sabel, sverd eller øks? Ellers vil det stride mot mitt religiøse verdigrunnlag, men ellers har jeg ingenting i mot konseptet ... vi har jo flere liv enn katter, så pyttsan, ett liv fra eller til i den gode sak ...

 

 

;)

Lenke til kommentar

Som kristen zen-buddhist - kan man be om avretting med kniv, sabel, sverd eller øks? Ellers vil det stride mot mitt religiøse verdigrunnlag, men ellers har jeg ingenting i mot konseptet ... vi har jo flere liv enn katter, så pyttsan, ett liv fra eller til i den gode sak ...

 

 

;)

Eller så kan man jo bare holde seg unna land med dødstraff.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Eller så kan man jo bare holde seg unna land med dødstraff.

 

Jeg så for meg at vi naturligvis vil kopiere usa etter hvert

 

bedre føre var ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Tiden leger ikke lovvedtak, da formålet med vedtak er at de skal stå i stein intil man på ny har en majoritet for å forandre på steinen. Ruller først steinen, så er det kun de politikerne som vedtar steinhuggingen som er ansvarlig for alle overtramp de skaper.

 

Lover har sidevirkninger. Spørsmålet er om man hadde vært bedre stil uten de lovene. Det er folket som velger de som endrer lovene.

Lenke til kommentar

Giljotiner er også innkjøpt og plassert i flere stater, og disse er spesielt beregnet på kristne.

Og sponset av Chanel. Genialt...!

 

(Den er laget av kunstneren Tom Sachs, og finnes i hele tre eksemplarer. Har du en million til overs kan du kanskje få kjøpt en av dem. Hvis du lover å bare bruke den på kristne så kanskje du får rabatt.)

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Nå vil alle problemer løses og vi slipper å frykte alle terroristene som iblant oss.

 

 

Disse dronene vil ikke bli brukt mot "terrorister" men mot folk flest som ikke støtter regjeringens politikk, og som regjeringen og politiet dermed mener er "terrorister"

 

Det fins forøvrig for tiden ikke andre "terrorister" i Norge enn terroristene på stortinget og i politiet.

 

Da disse dronene først kom så skrev jeg at disse dronene ville bli brukt mot folket. Dette ble møtt med det vanlige gnålet om "konspirasjonsteorier" osv.

Men nå ser vi altså at akkurat dette vil skje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Disse dronene vil ikke bli brukt mot "terrorister" men mot folk flest som ikke støtter regjeringens politikk, og som regjeringen og politiet dermed mener er "terrorister"

 

Presiser hva du mener og gi eksempler.

 

Det fins forøvrig for tiden ikke andre "terrorister" i Norge enn terroristene på stortinget og i politiet.

 

Har du ikke annet å gjøre enn å skrive svada og gi deg selv poeng via en annen profil?

 

Da disse dronene først kom så skrev jeg at disse dronene ville bli brukt mot folket. Dette ble møtt med det vanlige gnålet om "konspirasjonsteorier" osv.

Men nå ser vi altså at akkurat dette vil skje.

 

Da kan du vel også komme opp med konkrete bevis.

Lenke til kommentar

Presiser hva du mener og gi eksempler.

 

 

Kanskje du kunne prøve å lese den avisartikkelen som det er linket til over ?

Da får du svar på det du spør om.

 

Har du ikke annet å gjøre enn å skrive svada og gi deg selv poeng via en annen profil?

 

Hva annet enn terrorister skal man kalle folk som søker makt over andre, og deretter vier sitt liv til å oppnå denne makten, og når de får slik makt så bruker de den til å lage og håndheve lover og regler som kun er egnet til å gjøre livet vanskelig for folket i landet og til å stjele fra dem, i den hensikt å øke sin egen makt og rikdom ?

 

At du kaller det jeg sier for "svada" tar jeg ikke så høytidelig, det er gentlig et bevis på at jeg har rett og at du føler deg truffet.

For ingen politikere liker at noen gjennomskuer hva de driver med bak kulissene.

 

Jeg har forøvrig ikke noen annen profil her på forumet.

 

 

Da kan du vel også komme opp med konkrete bevis.

 

Igjen vil jeg henvise til avisartikkelen i aftenposten, noen mer konkrete beviser enn dette fins ennå ikke siden de ikke har begynt med å overvåke folket med droner ennå, men bare sier at de vil gjøre det.

Jeg kan imidlertid linke til artikkelen på nytt

 

http://www.aftenpost...ml#.UUr9Qzc9b4R

 

Jeg kan forøvrig opplyse om at i USA så har regjeringen og politiet overvåket folket med droner lenge, og nå har de også begynt å bruke små droner av denne typen.

Lenke til kommentar

 

Det jeg foreløpig har sagt om Norge, er at politiet ønsker å få adgang til å bære våpen, og at de har kjøpt pansrede biler. Begge disse påstandene er sanne, og dette er derfor et faktum allerede nå.

 

Og hva skjer nå mener du? Skal det ''farlige'' arbeiderpartiet beordre politiet til å begå massemord mens de hjernevasker befolkningen med sosialistiske tanker?

 

Tror du virkelig arbeiderpartiet har planer om å starte et militant diktatur for å føre frem sosialismen?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er vel nesten en selvfølge at vår særnorske kultur har en innebygget refleks, som kobler inn ved endringer som indikerer en sterkere makt enn man tror man makter - nesten som i det ville vesten. Når sheriffen ble for flink og effektiv, så begynte borgerne som hadde valgt ham, å stikke hodene sammen bak ryggen på den "over"makten, og det endte gjerne med oppgjør ...

 

Vi har tross alt bygget noe som i verdi, ligger helt mot toppen i det kjente universet

 

Vi har kort og godt veldig mye å ta vare på

 

:)

p175u7e0uc6om1ov732d3hj1ct04.png

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis du lover å bare bruke den på kristne så kanskje du får rabatt.)

 

Geir :)

 

Ingen andre bemerkninger, enn: begynn med de mest ekstreme, takk - de andre litt snillere kan se på, og lære :green:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...