malincl Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Min bestefar på 88 år har akkurat kjøpt seg en Mac og fått seg internett, og vil nå få brukt det litt. Er det noen som har noen forslag på hva han kan titte på på nettet? Setter stor pris på hjelp! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Han har kjøpt Mac uten å vite hva han skal bruke det til? Nettaviser og nett-tv er vel en grei start. Lenke til kommentar
malincl Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Diverse grunner til at han har kjøpt Mac, men trenger litt info om nettsider han kan besøke. Har tenkt på både nettaviser og nett-tv ja. Kanskje noen som veit noe om live camera som filmer ut mot havet? Båter og div? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Lette litt etter live-kamera, men fant lite. Du kan kanskje kjøpe bergensbanen til han, eller hurtigruta minutt for minutt på dvd? Den liker min far å se på, iallfall! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 http://www.vgtv.no/#!/video/23021/direkte-her-kan-du-se-laksen-live-fra-suldalsl%C3%A5gen Laksen live fra suldalslågen på vgtv Lenke til kommentar
TSP Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Jeg har fjernet ett innlegg som kom med et forslag som trådstarter ikke var ute etter. Ikke prøv å komme med morsomme / useriøse svar i enhver tråd, spesielt når dere ikke nevner hva slags side det er snakk om. Det er fint om man tenker seg om før man svarer Reaksjoner på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Min bestefar på 88 år har akkurat kjøpt seg en Mac og fått seg internett, og vil nå få brukt det litt. Er det noen som har noen forslag på hva han kan titte på på nettet? Setter stor pris på hjelp! Hva er han interessert i? Finnes for eksempel utrolig mange artikler om mange tema som kan være interessant å lese om, eller lange videoer. TED-talks er kjekt for alle og enhver, for eksempel. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Youtube! Musikk, gamle episoder av diverse programmer, ja man kan vel finne det meste som interesserer en. Bestemora mi digger Youtube Lenke til kommentar
malincl Skrevet 20. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Hva er han interessert i? Finnes for eksempel utrolig mange artikler om mange tema som kan være interessant å lese om, eller lange videoer. TED-talks er kjekt for alle og enhver, for eksempel. Laksen Live tror jeg absolutt han er interessert i! Han er generellt interessert i kunskap og natur. Han ser dårlig, men bilder og film setter han pris på. Han er også interessert i allt 2. verdenskrigs-relatert.Setter pris på hjelpen! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 20. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 20. mars 2013 Da er det nok veldig mange artikler og kjekke informative dokumentarer og artikler å finne på nettet. Er ikke ekstremt mye laks der akkurat nå, men i en periode var det en god del! Kjekt at Laksen Live var et godt tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå