Gå til innhold

Disse Samsung-mobilene får Android 5


Anbefalte innlegg

Synes det er ganske imponerende at S2 og Note (1) som begynte med Android 2.3.3 blir fortsatt oppgradert. Vi har gått fra 2.3.3 - 2.3.4 - 4.0.4 - 4.1.2 og nå (ubekreftet) til 4.2.2.

 

Min gamle HTC Desire HD be aldri oppdatert til ICS, og ble da hengende på GB. Kudos til Samsung!

 

http://www.sammobile.com/2013/03/18/galaxy-s-ii-galaxy-note-to-get-android-4-2-2-android-5-0-for-the-galaxy-s-iii-galaxy-note-ii/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veit nokon om LG optimus 4x får denne oppdateringa?

 

Lg er veldig trege med akkurat oppdateringer. 4x som ble lansert i 2012 har ennå ikke fått jelly bean (4.1.2) mens s2 og note som ble lansert i 2011 har fått den. Jeg tror den får oppdateringen i 1. Kvartal, men det ser ut som det blir 2. Kvartal.

Lenke til kommentar

Ikke for å starte en flamewar, men hvor ofte blir de gamle iPhonene oppdatert i forhold til android-telefoner?

 

Husket ikke hvor langt tilbake Apple oppdaterer. Men jeg har en iPad 1 som IKKE får iOS6-oppdateringen, men har blitt parkert på 5.x. Og siden iOS ikke er opensource så er dermed alt håp om uoffisiell oppdatering ute....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvis Galaxy S II får Android 4.2.2 kan jeg ikke gjøre noe annet enn å gi Samsung en klapp på skulderen for god innsats. Dette er en telefon som kom i salg i april/mai 2011 med Android 2.3. Oppdateringene har riktignok tatt tid (spesielt Ice Cream Sandwich), men at de har fortsatt å oppdatere den i hva som sikkert blir ca 2 år er imponerende i Androidsammenheng.

 

Ja, Samsung har vært flinkere enn man strengt tatt kunne forvente med SII.

Lenke til kommentar

Husket ikke hvor langt tilbake Apple oppdaterer. Men jeg har en iPad 1 som IKKE får iOS6-oppdateringen, men har blitt parkert på 5.x. Og siden iOS ikke er opensource så er dermed alt håp om uoffisiell oppdatering ute....

Hva er forskjellen på opensource og ikke-opensource?

Lenke til kommentar

Ikke for å starte en flamewar, men hvor ofte blir de gamle iPhonene oppdatert i forhold til android-telefoner?

iOS 6 fungerer på iPhone 3GS og nyere modeller, altså på telefoner helt tilbake fra 2009, men man får ikke alle nye funksjoner på de eldste telefonene.

Lenke til kommentar

Ja ja, så får man vel kjøpe ny mobil igjen da. Og jeg som er så fornøyd med SGSII ...

 

ikke behov for ny tlf, ta en tur på xda sine forumer og du får fort alle nye funksjoner på sII :) Men så klart jeg angrer ikke på min oppgradering fra sII :)

Lenke til kommentar

Siden iOS ikke har endret seg siden 2009 utenom nye funksjoner, så kan du vel ikke kalle det en oppgradering ?

 

Jo, det kan jeg, siden det ny og forbedret funksjonalitet som utgjør en oppgradering. Mye det samme som med desktop-OS, der f.eks OS X ser mer eller mindre likedan ut som for 10 år siden, til tross for at det har fått mange nye funksjoner og gjennomgått store endringer under "panseret". Eller Windows, der Vista, Windows 7 og Windows 8 stort sett ser likedan ut - med unntak av det ubrukelige "Modern UI" som MS har boltet fast på toppen av Windows 8, da... ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...