Gå til innhold

Disse Samsung-mobilene får Android 5


Anbefalte innlegg

Tja. Nå har ikke S III fått 4.2 ennå en gang så. Tar vel sin tid dette.Jeg har 4.1.2 akkurat nå. Siste som er ute for telefonen ifølge SamMobile.

 

Mener å huske å ha lest at Samsung hopper over 4.2 på toppmodellene nettopp for å kunne rulle ut 5.0 raskere. Om de først skal gi ut 4.2.også like etter gi ut 5.0 vil dette bare være mye ekstra arbeid med tanke på hvor nærme 5.0 nå er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jukse den til seg er nå en ting, men at hardwaren ikke er ment for den og du ender opp med sirup er jo noe annet.Jeg kan legge inn win 7 på en gammel data, men ønsker jeg dette? Neppe

 

4.2 er det raskeste jeg har hatt på S2en så langt, så det behøver virkelig ikke være et problem. Vi får se hvor lang tid det tar cyanogen-folkene å flytte seg over på 5.0. :)

 

Og Win7 på gamle PCer går overraskene bra - jeg dyttet Win7 64-bit på en Pentium 4 her for moro skyld og endte opp med å la det bli, siden det i det hele var mer behagelig enn XP på samme maskin. (Det skal sies at den har 4GB ram og en ny harddisk, så den er ikke i original stand - og at jeg var overrasket over å finne en pentium4 med EMT64.)

Lenke til kommentar

Men spørsmålet er kor lang tid det tar før oppdateringen kjem til Noreg's land...

Norge er som regel et av de første landene Samsung gir oppdateringer til. Spørsmålet er bare når lanseringen av Android 5.0 blir og når Samsung får tilpasset den til den til sitt TouchWiz.
Lenke til kommentar

Norge er som regel et av de første landene Samsung gir oppdateringer til. Spørsmålet er bare når lanseringen av Android 5.0 blir og når Samsung får tilpasset den til den til sitt TouchWiz.

Det er nå ingen garanti for det. ICS til Galaxy tab 10.1 kom hit nesten et halvt år etter at de begynte med utrullingen.Det er elendig. Kam skjønne at oppdateringene må rulles ut over flere uker, men når vi snakker opp mot seks måneder blir det bare latterlig.

Lenke til kommentar

Det er nå ingen garanti for det. ICS til Galaxy tab 10.1 kom hit nesten et halvt år etter at de begynte med utrullingen.Det er elendig. Kam skjønne at oppdateringene må rulles ut over flere uker, men når vi snakker opp mot seks måneder blir det bare latterlig.

Norsk eide Galaxy S3-er har i hvert fall de nyeste Android-oppdateringene som de første i verden. Riktignok etter Polen, Sveits og et par andre, men det er ikke snakk om mange ukene. Får ikke håpe at Samsung har tenkt å snu den trenden...
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...