Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle har hobbyer de liker å bruke tiden på. Hva om han var gamer og kun satt og spilte spill hele tiden? Hva om han elsket bøker og satt i et hjørne og leste og leste? Hva om han var treningsnarkoman og trente hele tiden? HVa om... osv. Folk har interesser. Den interessen bruker de tid på. Se det heller som litt fritid til å gjøre det DU er interessert i å gjøre. Selv om man er sammen skal man ikke måtte være sammen med den andre personen 24/7, man må også få tid til å gjøre hva man selv vil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Typisk at kvinnfolk skal irritere seg over alt som de ikke er interesserte i, har de noengang tenkt over hva vi mannfolk synes om paradise hotel, hotel cæsar, ungkaren, ungkarskvinnen, skal vi danse, farmen, og alle disse endeløse rekkene med drittprogrammer med nullverdi som kvinnfolkene på død og liv SKAL se på, og som SKAL være det viktigste i hele verden, og som er det eneste de klarer å snakke om med enhver de møter, "åo mai gådd, så du hotel cæsar i går, åo mai gådd mai gådd, det var helt villt på paradise i går, Gunnar sugde pikken til Johan fra Hamar mens Linda så på og onanerte!", det er helt utrolig hvor ufattelig meningsløse disse programmene er, og det er med grenseløs forundring jeg betrakter disse tilsynelatende hjernedøde kvinnene som fyller hele livet med denne dritten.

 

Kjære kvinne, før du kritiserer en mann for å se på fotball, ta en titt på hva slags dritt du fyller hjernen din med selv!!!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Typisk at kvinnfolk skal irritere seg over alt som de ikke er interesserte i, har de noengang tenkt over hva vi mannfolk synes om paradise hotel, hotel cæsar, ungkaren, ungkarskvinnen, skal vi danse, farmen, og alle disse endeløse rekkene med drittprogrammer med nullverdi som kvinnfolkene på død og liv SKAL se på, og som SKAL være det viktigste i hele verden, og som er det eneste de klarer å snakke om med enhver de møter, "åo mai gådd, så du hotel cæsar i går, åo mai gådd mai gådd, det var helt villt på paradise i går, Gunnar sugde pikken til Johan fra Hamar mens Linda så på og onanerte!", det er helt utrolig hvor ufattelig meningsløse disse programmene er, og det er med grenseløs forundring jeg betrakter disse tilsynelatende hjernedøde kvinnene som fyller hele livet med denne dritten.

 

Kjære kvinne, før du kritiserer en mann for å se på fotball, ta en titt på hva slags dritt du fyller hjernen din med selv!!!!!

 

åo mai gådd...sa du kaste stein i et glasshus...

Lenke til kommentar

Jeg har en kjæreste som er utrolig fotballgal. Han holder med et fotball lag i tippeligaen, og det prioriteres! Han må på alle kamper (med mindre han virkelig ikke har muligheten), og kan ikke gjøre andre ting pga "det er kamp".. Han virker "sur" før en kamp hvis han er nervøs + han er i dårlig humør hele kvelden hvis laget hans taper! Jeg holder også med et lag i tippeligaen, som er et annet lag en det han holder med, men jeg er interessert i fotball til en viss grad. Han må også få med seg hva som skjer ellers i fotball verden, i tillegg til vintersport, og det blir rett og slett for mye for min del. Han gir meg lite oppmerksomhet når det er fotball (som blir en del timer i uka på denne tiden), og man skulle tru fotball betydde alt for han. Jeg vet at det finnes flere av disse, og det er nok ikke så unormalt, men jeg blir seriøst gal.. Jeg gruer meg til sesongstart fordi da vet jeg at det er fotball, fotball, fotball - og fotball for alle penga. Merker forholdet er så mye bedre den perioden tippeligaen tar pause.. Vi har bare vært sammen i 1 år, og allerede merker jeg at jeg er drittlei. Haha, dette høres sikkert komisk ut - men er nesten så jeg ikke vet om jeg overlever i dette forholdet over tid pga dette.. Har alltid sagt at jeg ikke skulle ende opp med en fotballGAL fyr, men det glemte jeg visst litt da jeg gikk inn i et forhold med han. Gjør det ikke noe bedre når han holder med et lag jeg alltid har mislikt - så kan bli litt "krangling" og diskutering siden vi begge holder med lag i toppen vi IKKE vil skal vinne..

 

Noen andre som har fotballgale kjærester? Noen som har noen råd og tips? Funker dette forholdet over tid når jeg allerede merker hvor lei jeg faktisk blir av denne fotballen som er over halve året? Skulle ønske han kunne spart meg for all denne sporten, for ellers er han en fantastisk gutt som jeg har det bra med..

 

Hejlp, faktisk.. Hehe, gikk vel litt fort i svingene da jeg skrev dette.

 

Jeg er "fotballgal" selv, men det er ikke sånn at jeg lar humøret mitt etter dårlige kamper gå utover dama eller andre rundt meg. Du er bare nødt til å ta deg en alvorsprat med han, for sjansene er små for at han selv innser hva han holder på med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Siden fotball er en såpass respektabel sport, godt likt av alle nordmenn (man er jo unormal om man ikke liker å se på fotball), kan det kanskje være litt vanskeligere å se hvor tullete, tåpelig og patetisk det hele faktisk er.

 

Derfor, om man bytter ut fotball med noe annet, f.eks. Star Wars blir det hele mer tydelig (og hysterisk morsomt):

 

Jeg har en kjæreste som er utrolig Star Wars-gal. Han holder med en filmkarakter i filmserien, og det prioriteres! Han må alltid se alle filmer når de går på en eller annen TV-kanal (med mindre han virkelig ikke har muligheten), og kan ikke gjøre andre ting pga "det er film".. Han virker "sur" før en film hvis han er nervøs + han er i dårlig humør hele kvelden hvis filmkarakteren hans taper! Jeg holder også med en filmkarakter i filmserien, som er en annen filmkarakter en det han holder med, men jeg er interessert i Star Wars til en viss grad. Han må også få med seg hva som skjer ellers i Star Wars-verden, i tillegg til Lord of The Rings + Hobbiten, og det blir rett og slett for mye for min del. Han gir meg lite oppmerksomhet når det er Star Wars (som blir en del timer i uka på denne tiden), og man skulle tru Star Wars betydde alt for han. Jeg vet at det finnes flere av disse, og det er nok ikke så unormalt, men jeg blir seriøst gal.. Jeg gruer meg til sesongstart fordi da vet jeg at det er Star Wars, Star Wars, Star Wars - og Star Wars for alle penga. Merker forholdet er så mye bedre den perioden filmserien tar pause.. Vi har bare vært sammen i 1 år, og allerede merker jeg at jeg er drittlei. Haha, dette høres sikkert komisk ut - men er nesten så jeg ikke vet om jeg overlever i dette forholdet over tid pga dette.. Har alltid sagt at jeg ikke skulle ende opp med en Star Wars-GAL fyr, men det glemte jeg visst litt da jeg gikk inn i et forhold med han. Gjør det ikke noe bedre når han holder med en filmkarakter jeg alltid har mislikt - så kan bli litt "krangling" og diskutering siden vi begge holder med filmkarakterere som er blant de mest synlige, og som vi IKKE vil skal vinne..

 

Noen andre som har Star Wars-gale kjærester? Noen som har noen råd og tips? Funker dette forholdet over tid når jeg allerede merker hvor lei jeg faktisk blir av denne Star Warsen som er over halve året? Skulle ønske han kunne spart meg for all denne aktiviteten, for ellers er han en fantastisk gutt som jeg har det bra med..

 

Hejlp, faktisk.. Hehe, gikk vel litt fort i svingene da jeg skrev dette.

Selvfølgelig. Prøver heller ikke å forandre han. Blir mitt problem at jeg har "problemer" med at han er så jævlig Star Wars-gal - og jeg som må bestemme om dette er noe jeg vil leve med, eller ikke.

 

TS

Som sagt; jeg prøver ikke å forandre han. Jeg VET at han alltid kommer til å være Star Wars-gal, siden Star Wars betyr så utrolig mye for han. Jeg er bare i tvil om dette er noe jeg orker å leve med i lengda eller ikke. Blir rett og slett for mye for meg med den Star Warsen og all prioriteringen av det. Går jo så utrolig innpå han også.. Greit hvis filmkarakteren hans vinner, da er alt bare flott. Men taper den.. da blir're andre boller. Spesielt hvis det er en "viktig" film.

 

TS

Joda, filmkarakteren hans er i stort sett en film i uka. Men så har du alt annet også.. Er ikke bare hans filmkarakter han skal følge med på, er andre filmkarakterere også + Lord of The Rings, Harry Potter osv. Blir litt til sammen. Sitter også stucked foran pc'en en del for å se intervjuer osv på ditt og datt innen Star Wars. Så er ikke snakk om Star Wars bare et par timer i uka - langt ifra.

 

TS

Helt enig. Hadde vært null problem hadde det vært snakk om en film i uka, og that's it. Men sånn er det altså ikke.. Han skal få med seg det meste, det går utover humøret hans, må OFTE prioriteres foran andre ting, og han sier selv at Star Wars betyr alt (sikkert ikke helt bokstavelig talt, men dere skjønner..) for han. Japp, jeg blir utrolig lei. Blir litt bekymra når jeg merker hvor lei jeg er bare etter 1 år sammen med han. Spørs om jeg holder ut med denne Star Wars gale gutten i flere år framover.

 

TS

Haha, japp. Høres nok veldig komisk ut dette, men har seg faktisk sånn at den forbanna Star Warsen KAN bli et problem hvis man misliker det nok. Har alltid sagt at jeg ALDRI skal bli sammen med en Star Wars freak, men der ble jeg visst revet litt bort, gitt.. Uff.

 

TS

Haha, hadde jeg vært Star Wars gal fra før hadde det vært greit, meen det er jeg nok ikke. Følger litt med på filmkarakteren "min", that's it. Ikke noe som MÅ prioriteres, som påvirker meg mye osvosv. Så det blir nok IKKE løsningen. Ellers takk ;)

 

TS

Taper filmkarakteren hans, blir han veldig sint der og da, også roer han seg, og blir egentlig bare veldig stille. Man merker at det påvirker han at han har tapt - lite koselig.

 

Skal jeg være ærlig, så har jeg faktisk ikke noen spesiell hobby jeg bruker tiden min på.

 

TS

Det er helt greit å ha hobbyer, men JEG synes dette med all denne Star Warsen blir for mye. At det skal påvirke han sånn og bety SÅ mye for han, blir jeg lei av i lengda - og det kan man vel fort bli hvis man selv ikke har så veldig stor interesse for Star Wars selv. Lite gøy at man ikke kan finne på ting en dag fordi det er Star Wars, og det MÅ prioriteres.

 

TS

 

 

 

LITT Star Wars-dilla? Hadde det vært litt, hadde det vært greit. Poenget mitt er at jeg synes det blir altfor mye. Synes den Star Warsen rett og slett betyr for mye for den gutten, og tar en altfor stor del av livet vårt.

Hahaha, nå må jeg le. Kjæresten min ser på MANGE av disse programmene du nevnte her. Han ser Cæsar, Paradise, Home and Away, Farmen and so on. Og JA, det er jævlig irriterende når han ikke kan være med meg å besøke familien min (som bor et godt stykke unna her, som jeg møter sjendent) fordi han må se film!

Er greit at han ser på Star Wars, men når det påvirker livet vårt såpass mye, blir det rett og slett for mye for min del. Han kanke være med på ditt og datt fordi det er film, og det MÅ han på. "Ingenting er viktigere enn å dra se film", er det som å få slengt oppi trynet. Og da har man lov til å bli lei.. Han veit godt at jeg blir lei av at den Star Warsen må prioriteres såpass.. Snakket faktisk nettopp om å reise bort eller noe om et par uker, og da sa han at han ikke visste om han gadd, så jeg kunne heller dra å besøke familie/venner alene hvis jeg ville. Sa til han at han kan vel være med på en liten ferie, han har jo ikke noe jobb som holder han igjen her heller når jeg tenkte vi kunne dra. Da sa han at det er film, så da kan han ikke være med. Fortalte han hvor jævlig lei jeg begynner å bli av det der, at Star Warsen alltid må prioriteres.. "Jeg ser film så ofte jeg vil, og det der blir helt opp til meg!"

 

Welcome to my world...

 

Forstår du nå at du har å gjøre med en gal mann? Du fortjener bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...