Gå til innhold

Test: Razer Tiamat 7.1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i svarte kan 'innpakningen' av et produkt være et pluss i konklusjonen? Det er jo bare et billig salgstriks.

 

Selv om det står som et pluss så betyr det ikke at det er i samme bås som f.eks" Solid lydbilde", som er uendelig mye mer tyngre argument enn innpakningen.

Dette kommer ut av konklusjonen, og jeg antar også de som leser artikkelen og vurderer headsettet heller ikke vurderer det like tungt som andre faktorer. Men det er nå en faktor uansett og kan da like så greit nevnes.

 

Har hatt razer-headsett selv, ikke fordi jeg lurte meg selv, men fikk det gratis av en kamerat som kastet det etter meg. Var bare noen uker gammelt, og det var kanskje det dårligste headsettet jeg noensinne har prøvd.

 

Selv 100-200kr headsett gruset dette 1000-kr headsettet liksom? Det ene problemet var da som flere av dere andre har hintet til; Støy rett og slett. Uansett om man bruker en godt lydkort, forsterker eller integrert i HKet. Om dette er tilfelle med dette headsettet også (noe det kan virke som), ja så ville jeg aldri anbefalt det.

 

Ellers var det også så kjedelig og knusktørt lydbilde at man får litt vondt i beinmargen. I tillegg var det grusomt vondt å ha på hodet, og selv verneutstyr til 35kr er bedre å ha på seg i lengden (>30min), men det ser det derimot ut at de har fikset opp i...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...