Gå til innhold

Inntrykk og meninger angående HW.no


Anbefalte innlegg

Driver å blar igjennom forumet hver dag.

Det forundrer meg hvor mange som har specs'ene sine i signaturen.

Disse brukerene skriver ofte feil og noen utrykker seg veldig dårlig.

Min konklusjon er:

Spec's i signaturen = fjortiss (sikkert ikke noe nytt men....)

 

Jeg prøvde meg ut en gang for å se om dettte stemmer.

Jeg trøkte alle spec's mine i signaturen min, skrev litt feil her og der.

Og vips, et døgn etter fikk jeg en kommentar i denne duren:

"Han derre Zuul må være en skikkelig Slemmestad fjortis. Har du sett makan til signatur ! Skjerp deg mann ! "

Jeg vil understreke at jeg er 21 år og har fast jobb :wink:

 

Tar jeg feil :shrug:

 

En ting til. Jeg ser at enkelte folk her bytter HK, CPU osv. like ofte som de bytter underbukse og sokker. Litt overdrevet kanksje, men dere skjønner sikkert hva jeg mener :)

Eller "Jeg må ha det beste til en hver tid", " :cry: mitt GeForce 4 TI4600 128 MB er dårlig/utdatert fordi det ikke har hardware støtte

for DirectX 9" og " :woot: jeg har fått ny PC, bare se på de grandiose specs'ene !"

 

Ut i fra dette trekker jeg følgende konklusjon:

Hardware.no vrimler av materialister, folk som vasser i penger, fjortisser, folk som lever over evne og ikke minst skrytepaver.

Jeg vil også understreke følgende:

DET ER MANGE SERIØSE OG MORSOMME BRUKERE HER OGSÅ :wink:

Enkelt sagt:

Kvaliteten på forumet har falt siden jeg ble medlem, noe som igrunn er litt tragisk fordi jeg ikke har vært medlem så lenge.....

 

Vel, der har dere mine inntrykk og meninger :-)

Hva synes dere ?

Sikkert nevnt mange ganger før men.....

 

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Specs i signatur er totalt unødvendig så lenge det ikke er nødvendig for å kunne svare på best mulig måte.

 

For det kan i enkelte tilfeller, da man har problemer med maskinen, greit å legge ut spesifikasjoner, hva slags hardware man har og så videre.

 

Egentlig så er signatur i seg selv totalt unødvendig.

 

 

Ja, kvaliteten på forumet er blitt dårligere siden jeg ble medlem for halvannet år siden. Synd at så mange fjortisser som ikke klarer å skrive annet enn SMS språk romsterer her. Da snakker jeg ikke om de med skrive og lesevansker... de holder seg for gode til å skrive SMS språk.

Lenke til kommentar
Driver å blar igjennom forumet hver dag.

Det forundrer meg hvor mange som har specs'ene sine i signaturen.

Disse brukerene skriver ofte feil og noen utrykker seg veldig dårlig.

Min konklusjon er:

Spec's i signaturen = fjortiss (sikkert ikke noe nytt men....)

Nja.. Er ikke helt sikker på om jeg er enig. Jeg er 18 år (skjønner at "fjortiss" ikke har noe med alderen å gjøre men) og har specs i signaturen min. Dette er ganske enkelt fordi folk da får et inntrykk av åssen data jeg har også slipper jeg å skrive det opp hele tiden.

 

En ting til. Jeg ser at enkelte folk her bytter HK, CPU osv. like ofte som de bytter underbukse og sokker. Litt overdrevet kanksje, men dere skjønner sikkert hva jeg mener :)

Eller "Jeg må ha det beste til en hver tid", " :cry: mitt GeForce 4 TI4600 128 MB er dårlig/utdatert fordi det ikke har hardware støtte

for DirectX 9" og " :woot: jeg har fått ny PC, bare se på de grandiose specs'ene !"

Som du ser så er ikke mine specs mye å skryte av :roll:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig, jeg vet det er mange "fjortisser" på dette forumet, men å sette alle som har specs i signatur i samme bås blir bare helt feil. Den som synes han er noe, p.g.a PC'en sin bør virkelig revurdere livet sitt... Man kan jo liksom ikke bruke en P4 3.0Ghz som penisforlenger, selv om noen tror det.

 

Tror nok mange her har specs i sign. av samme grunn som meg, det evinnelige maset om 3dmark scores, eller av den enkle grunn at du slipper å ramse opp hver enkelt del i maskinen din hvis du trenger hjelp med noe.

 

- Hilsen en som kommer til å ha specs i signatur, uansett hvor "fjortiss" det blir

 

(ellers skal du ha kreditt for inlegget ditt Zuul, det var morsomt å lese :D )

 

btw. jeg er 21år :yes:

Lenke til kommentar

Jeg syns at det har blitt forferdelig mange standar sprøsmål om ny pc og dill og dall men jeg kan vel ikke klage på at folk ikke har peiling. De må jo bare spørre. Har vel stilt noe slike jeg og. Det kan jo være at jeg syns det var mer artig å svare på slike spørsmål før en nå også.

 

 

Det jeg savner er mer slike ting som styring via parralellporten og annet stash.

Slike ting syns jeg hever forumet i tilegg til folks guider.

 

Det jeg ikke syns gjør noe er rettskriving og sms-språk, så lenge jeg ikke har problemer med å forstå det.

Lenke til kommentar

Er ikke enig i at alle med specs i signatur, jeg har det fordi det er greit hvis f.eks. andre har spørsmål om hardware, og da kan sende p.m., men kan vi ikke si at alle som har Spec, med masse smilyes, er fjortiss? I hvertfall mine tanker...

 

Men jeg er altfor dårlig til å fjerne signatur på inlegg som ikke trenger det! Tar selvkritikk der...

 

PS: fjernet signatur i dette inlegget ;)

Lenke til kommentar
Driver å blar igjennom forumet hver dag.

Det forundrer meg hvor mange som har specs'ene sine i signaturen.

Disse brukerene skriver ofte feil og noen utrykker seg veldig dårlig.

Min konklusjon er:

Spec's i signaturen = fjortiss (sikkert ikke noe nytt men....)

Nja.. Er ikke helt sikker på om jeg er enig. Jeg er 18 år (skjønner at "fjortiss" ikke har noe med alderen å gjøre men) og har specs i signaturen min. Dette er ganske enkelt fordi folk da får et inntrykk av åssen data jeg har også slipper jeg å skrive det opp hele tiden.

 

Så du har hatt store problemer med folk som sender deg PM eller spurt om hva slags PC du har i tråder du har deltatt i? :shrug:

 

Selv har jeg ikke blitt spurt om specs en eneste gang jeg kan huske... Eneste grunnene jeg kan se at man trenger å oppgi specs for er hvis man har et problem man vil ha hjelp til eller hvis man oppgir score i benchmarks (sikkert et par andre småting også, men det er ikke mange ganger man trenger å oppgi dette.)

Lenke til kommentar

mye rart i forumet, det er jeg enig i.

 

Men er det noe man lurer på får man jo garantert svar og det er jo flott:)

Selv har jeg fått svar på samtlige av mine spørsmål. Men når man bruker forumet legger man fort merke til hvem som faktisk bidrar med noe, og hvem som ikke gjør det.

 

For ikke så lenge siden la en rekke brukere ut særdeles gode poster, men jeg syns det har stoppet opp i de to siste ukene. Jeg for min del deltar mest i skjermer/skjermkortforumet og syns det er en rekke gode poster der.

 

Men uansett syns jeg forumet er bra, faktisk meget bra. Får alltid svar og råd på det jeg lurer på.

 

Klart at 98% av postene ikke er helt etter min smak, men de styrer jeg heller unna.

Lenke til kommentar

 

Så du har hatt store problemer med folk som sender deg PM eller spurt om hva slags PC du har i tråder du har deltatt i? :shrug:

 

Selv har jeg ikke blitt spurt om specs en eneste gang jeg kan huske... Eneste grunnene jeg kan se at man trenger å oppgi specs for er hvis man har et problem man vil ha hjelp til eller hvis man oppgir score i benchmarks (sikkert et par andre småting også, men det er ikke mange ganger man trenger å oppgi dette.)

 

Har ikke hatt store problemer med det, heller har jeg aldri sagt at jeg har hatt det. Men jeg føler at siden dette er et hardware-relatert forum, så er det kjekt for folk å vite åssen maskin andre folk de skriver til har. Personlig er jeg imot lange signaturer (holder meg til 3 linjer og 9 i fontsize), men syns at så lenge signaturen er diskret slik som f.eks apollox sin så burde ikke det by på noen problemer for andre.

 

EDIT: *legge til signatur bare for å plage* :wink:

Lenke til kommentar
Man kan jo liksom ikke bruke en P4 3.0Ghz som penisforlenger, selv om noen tror det

 

Kunne ikke sagt det bedre selv :lol:

 

Jeg prøver ikke å skjære alle over en kam.

Tok kanskje litt hardt i når jeg sa at alle som har specs i

signaturen er fjortisser :oops:

 

Man ser i hvertfall forskjell på signaturen til en

voksen og en fjortiss:

 

Fjortiss:

Min råkule digge PC :woot::woot: :

-specs- :D :o :woot: :smile: 8)

 

Voksen:

Til din informasjon:

-specs-

Håper det hjalp :-)

 

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

Jeg er enig med mye her. Det er for få som faktisk leser det de har skrevet før de trykker på "send" knappen. Det er et fåtall som også har utrolig irriterende signaturer. Hva er vitsen med å ha 10-12 linjer signatur når alt du skal si i posten er på 2?

 

Jeg synes gixer går forran som et godt eksempel på hvordan en signatur kan være! Den er så liten at man ikke legger merke til den hvis man ikke leter. Jeg skal ærlig innrømme at signaturen min er til dels useriøs, men prøver å huske på å ikke sette den på steder den ikke har relevans i det hele tatt. :) ---->

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...