Gå til innhold

Nå roer SimCity-problemene seg (Mac, Win)


Anbefalte innlegg

The details on the free Origin PC game for those who purchased can now be found on our website:

http://www.simcity.com/en_US/blog/article/for-our-patient-and-amazing-mayors-a-free-pc-download-from-origin

 

Battlefield 3 (Standard Edition)

Bejeweled 3

Dead Space 3 (Standard Edition)

Mass Effect 3 (Standard Edition)

Medal of Honor Warfighter (Standard Edition)

Need For Speed Most Wanted (Standard Edition)

Plants vs. Zombies

SimCity 4 Deluxe Edition

 

Man får en av disse titlene om man kjøper SimCity og aktiverer det inntil 25. mars.

 

EDIT:

 

NB!

 

Selv om det er mange flotte og nyskapende ting med SimCity så vær klar over at spillet er langt fra ferdig, det har som en del andre titler et stort preg av å ha blitt rushet til markedet. Det har også noen underliggende mekaniske mangler som kan bli et større problem hvis det ikke lar seg justere inn. Hvorvidt alt vil bli fikset gjenstår å se.

 

Sim City 4 var en mer "realistisk" simulator i så måte men hvis det er greit at det ikke er like hardcore og at noen elementer er forenklet så kan man ha en del gøy. Men det som nok blir mer og mer klart for alle er at Glassbox gjør en del av simuleringen likegyldig ved at faktorer ikke henger sammen som de bør eller påvirker hverandre i den grad man ville forventet. De mener at noe av det kan løses, så får man se.

 

Jeg forstod disse tingene tidlig men hadde det alikevel ganske så gøy med spillet, derfor har jeg valgt å se gjennom fingrene på noe av dette. Men det er et viktig poeng å være klar over før man kjøper. For min del var prisen for spillet slik det var nå altfor stiv, derfor tok jeg også en spansk en når jeg kjøpte det.

 

Jeg ville nok avventet hvis du forventer by-bygging i samme simulasjonsnivå som Sim City 4 eller Cities XL serien. Samt at slik statusen er nå er full pris skivebom.

 

SimCity slik det fremstår nå er mer Casual og appelerer nok mer til et bredere publikum enn tidligere.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker også som EA nå begynner å ta konsekvensen av å ha presset en god del titler ut på markedet alt for tidlig. Jeg kansellerte i dag mitt swtor abb. som i grunn var på høy tid da jeg ikke har spilt det på mange måneder og det at de gikk F2P og innførte mikrotransaksjoner var for meg den endelige innrømmelsen at de hadde rushet og ødelagt også det spillet med hovedfokuset å tjene mest mulig penger fremfor å lage kvalitetsspill.

 

http://www.ign.com/articles/2013/03/18/ea-ceo-john-riccitiello-steps-down?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...