Gå til innhold

Injection Gaming søker spillere!


Anbefalte innlegg

Y62ixXD.png

Injection Gaming er en klan som ble startet i 2006. Den gangen hadde vi lag i BF2, CSS, CS 1.6, Trackmania. Vi hadde som mål å bli gode i det vi drev med, men viktigst var det for oss å ha det moro, også på kryss av de ulike spillene.

Vi rekrutterer spillere til forskjellige spill.

 

League of Legends

Vår største avdeling. Vi rekrutterer fortsatt spillere!

 

Counter Strike: Global Offensive

Dette er en av de mest aktive avdelingene i Injection Gaming. Laget/Lagene er aktive med å delta i og arrangere turneringer. Blir du med oss så vil du nesten alltid ha noen å spille med, uansett tid på døgnet :)

 

Hearthstone
Vi er en liten gjeng som spiller Hearthstone. Vi er også aktive med å arrangere og delta i turneringer og ligaer på gamer.no og esl.eu. Vi vil veldig gjerne ha med flere Hearthstone spillere :)

 

ArmA 3

Vi har en aktiv gjeng i ArmA 3 som arrangerer forskjellige eventer i spillet hver uke.

 

Infestation

Noen av IG sine mest dedikerte spillere spiller dette spillet

 

Spiller du et eller flere av disse spillene så er du velkommen hos oss. Vi er også interessert i å få inn spillere som vil starte nye lag innen andre spill, f.eks Dota 2, BF4 osv. eller bare spille forskjellige multiplayer spill. Det er ikke satt noen krav til erfaring eller ferdighet. smile.png

Hva vi krever av deg:
*Mic og Teamspeak
*Du må være relativt aktiv
*Holder avtaler
*God oppførsel


Hva du får igjen av oss:
*Hjemmeside, Teamspeak og spillserver
*Organisert spilling
*Morsomme eventer og konkurranser
*Bli kjent med nye spillere


Vi vil prøve å arrangere flere eventer/konkurranser innad i klanen innenfor flere spill, men også sammen/mot andre klaner også. Så om du spiller flere forskjellige spill så er det bare et pluss. Av og til liker vi å ha noen små avbrekk fra de «faste» spillene.

 

Vi har nylig introdusert et aktivitetsprogram hvor man får poeng for å være aktiv på nettsiden vår. Man kan også vinne poeng i diverse konkurranser. Disse poengene kan byttes inn i spill til steam!

 

Vi er flere som spiller Minecraft, Unturned, Hearthstone, Runescape og Infestation. Vi har egen server i Minecraft. Spiller du noen av disse spillene er det bare å bli med oss å spille!

Så om du ønsker å bli med i en klan som setter det sosiale på toppen av prioriteringslisten, kan du sende oss en søknad her -> InjectionGaming.com

 

Vi sees smile.png

Hilsen
Fredrik Buer

Endret av IG-BuerNOR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi spiller egentlig det meste, og er det mange nok som spiller et spill så åpner vi gjerne rom på TS og forum for det spillet. samt event og server leie :) Men akkuratt nå er ikke noe liv i BF delen, det er nå derfor vi søker flere medlemmer. :D noen må være den første BF spilleren. hehe.

Lenke til kommentar

Hadde vært interessert i noe BFBC2 opplegg, men BF3 gikk jeg lei av, spilte vel 100 timer eller noe. Ellers Natural Selection 2, men ser ikke ut som noen norske klaner er borti det spillet.

 

Har aldri hørt om det engang. :p Men altså hvis du har noen kamerater som spiller det så kan dere bli med oss, også setter vi opp en seksjon og rekrutterer for det spillet også. :D Lov og spille alt hos oss. Men vi setter opp Privat server/forum etter aktivitet på hvert spill :)

 

så om man er 17 år må man være i en seksjon med kidz?

 

Nei det blir jo ikke helt sånn, men de som er under 18+ må inn på junior først hvor de spiller på samme måte, også med oss. :) Vi har 3 rom per spill på TS, Rom 18+, Rom 18-, Rom for alle. Så om du logger på og ser to stk fra 18+ inne på rommet *Rom for alle* Så kan du bli med å spille. :) Vi rekrutterer også Juniors som viser god oppførsel inn til Injection gaming "senior" :) Så du blir jo ikke for alltid låst til Junior :)

Lenke til kommentar

Hvordan er det å spille warz nå? Det var så buggy sist jeg prøvde det at jeg ikke har spillt det siden.

Kan godt tenke meg å bli med i spill klan.

Jeg spiller for øyeblikket Tomb Raider, som jeg synes må være årets spill.

Har ikke arma3, men tenker å kjøpe det og Dayz sa.

Lenke til kommentar

Vel, The War z er ikke så veldig bugga som det var, men spillet har jo sine feil,. :p Er ingen tvil om at folk flest venter på DayZ sa. Men vi har en solid gruppe i War z seksjonen som er veldig glad i pvp og Warz generelt som du kunne hadde mye morro med, vi har også mange som venter på Dayz standalone, så du er sikret noen og spille med der også når det kommer ut. :D

 

Og Arma 3, har vi også mange medlemme, også hjelpsomme med personer som nettopp har startet, (Som meg) hehe. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...