Gå til innhold

Her går han i Skyrim på egne bein


Anbefalte innlegg

jeg har ikke sagt at jeg synes det er morsomt og gå på tredemølla,men nødvending for og holde meg i form ellers.

 

nei,jeg er også klar over at ingen hindrer meg og spille med kontroller,men er det noe jeg hater så er det gimmick når det gjelder gaming og dette er meningsløst.

Nettopp, det er ikke morsomt, men nødvendig.

Så hvorfor er det vanskelig å kombinere noe du liker (gaming antar jeg?) med noe som er nødvendig (trening)? :huh:

 

Ja, det er meningsløst om du spiller for å prestere best mulig. Derimot så er det andre som spiller fordi de synes det er morsomt å slappe av med noe annet enn hverdagen, leve seg inn i en annen verden, og så har du de som synes det er kult å gjøre noe helt nytt.

Og i ditt tilfelle, så får det en mening om du mener du trenger mosjon regelmessig for å holde deg i form.

 

At det ikke er for alle kan jeg forstå, men for de som liker spill OG trenger mosjon, så synes jeg det er vanskelig å se siden til de som avfeier det umiddelbart. Som om det var noe fælt å prøve å finne et alternativ til den jævla tredemølla jeg, du og alle andre ikke liker engang!

 

Hele underholdningsverdien endrer seg med en slik sak, og kan til og med få gamle spill man er lei av til å blomstre opp igjen, da opplevelsen vil være av en annen verden. :)

 

Finnes ikke noe galt i å prøve noe nytt. Om man ser bort fra slike gimmick så skjer det neimen ikke stort i gamingens verden, og skjønner godt at mange går lei etterhvert. Inkludert meg selv. Hadde det ikke vært for tekniske endringer i spilelt og uttenfor ting så hadde jeg nok vært lei for lengst. :D Men det blir en helt annen diskusjon igjen, da dette ikke er en direkte konkurrent med kontrolleren akkurat. Kun et supplement. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg også en av de gamere som vil sitte og spille med en kontroller i hånda,føkk move,kinect og motion bullshittet.jeg spiller ikke spill for å mosjonere,det gjør jeg 2 timer på trening senteret 5 dager i uka og der går jeg 1time i fort tempo.jeg også hadde slutta og spille hvis man må gå sjøl i et spill,la meg gjette,du er sikkert en av de som liker move og kinect vel og har en wiiU?
Er det ikke greit å ha alternativer? Faen så trangsynt du er. Ikke alle liker det samme som deg.Det betyr jo faen ikke at plutselig blir ALLE spill som dette.

 

det er sikkert fint for noen og ha alternativer,men for oss gamere som ikke liker slike gimmicks så er en kontroller i handa og rævvæ i god stolen så MYE bedre.

 

er klar over det ikke gjelder alle spill,men gimmicks blir fort populært blant media og spill utviklerne pga det er noe nytt og noe de kaller revolusjenerende som forandrer gaming.

 

folk har brukt kontroller med en konsoll i sofan og i en god stol for ca 30år nå,bare når nintendo kom med wii så slengte ms og sony seg på gimmick bølja så er absolutt ingen vits med slikt.

 

and thats the bottom line because stone cold says so!!!!

Lenke til kommentar
la meg gjette,du er sikkert en av de som liker move og kinect vel og har en wiiU?

 

Nei. Jeg har en Move som jeg maks brukte litt i løpet av de to første ukene jeg hadde det, men det er langt ifra poenget.

 

Det dere ikke skjønner er at dette er et ALTERNATIV, det kommer IKKE til å erstatte kontrollere osv i det sekundet det kommer ut.

Lenke til kommentar

Ooh Ja! Kombiner den med Oculus Rift så blir det Konge! Jeg har drømt om noe slikt i evigheter!

 

Forsøkte å spille Dead Rising på tredemølle en gang med xbox. Det funket heller dårlig, ganske farlig faktisk :p

 

 

Kommer denne saken på Kickstarter så donerer jeg!

Endret av Enceladus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...