Arodem Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Disney skal ha stagget utviklingen etter Lucasfilm-kjøpet. Les hele saken Endret 1. mars 2013 av Arodem Lenke til kommentar
SirRobert Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Med fare for å være pessimistisk...jeg er redd Star Wars spill for den "modne" spiller ikke vil ligge høyt i prioritet hos Disney. Selv drømmer jeg om ett Star Wars rollespill eller 3rd person action spill fra CDProject RED. Skjer ikke... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 (endret) Disney kjører vel Star Wars franchisen rett i grøfta (krysser fingrene). Et selskap som aktivt støtter ødeleggende forslag som SOPA og ACTA har jeg null respekt for. Endret 1. mars 2013 av Kjetil_90 4 Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 hmm blir vanskelig å kommentere her uten å høres en tanke pessimistisk ut Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 Med fare for å være pessimistisk...jeg er redd Star Wars spill for den "modne" spiller ikke vil ligge høyt i prioritet hos Disney. Selv drømmer jeg om ett Star Wars rollespill eller 3rd person action spill fra CDProject RED. Skjer ikke... Håper ikke du har rett Lenke til kommentar
Judicator_Aldaris Skrevet 1. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2013 frykter det samme, at disney skal gjøre SW enda mer barnevennlig enn det allerede er. hvis disney skroter 1313 blir jeg skuffa. sku ønske det kom et nytt pod-racing spill... det hadde vært awesome! Lenke til kommentar
Citus Skrevet 3. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2013 http://www.destructoid.com/star-wars-1313-is-still-in-production-247394.phtml Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2013 Hvorfor skal det være så vanskelig å få lagd et nytt Dark Forces-spill? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå