Gå til innhold

Nytt kabinett


Anbefalte innlegg

Hei. Har lekt litt med tanken om å installere "ekte" vannkjøling.

Problemet er at jeg har et M-ATX kabinett nå, så der er det ikke plass.

Så jeg spør dere om hvilket kab dere anbefaler.

Det burde ikke være så dyrt. 800-1500ish.

Jeg liker stilrent design.

Må ha vindu.

Praktisk. (installering av komponenter, skjule kabler, god plass til rad/res/pumpe osv.

Helst så stort som mulig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da fyrer jeg løs:

 

Nå skrev du ikke opp hvor mye penger du har lyst til å bruke på et kabinett. Da ramser jeg opp noen kabinetter som passer veldig bra til vannkjøling.

 

Billigste av dem blir corsiar 900d, med mulighet til 4 radiatorer så har man nok av plass. Største radiatoren du kan ha i den er 4x120mm uten modifikasjon av kabinettet.

 

Også kommer Little Devil pc-v8. Den nesten dobbel så dyr, og er ment for vannkjølingsentusiastene. Muligheter for montering av radiatorer er mange, og man får plass til mange av dem. Det er flere som har dette kabinettet på forumet, ta å skikk på "Deres kabinetter her" så vil du se noen av dem.

 

Så har vi silverstone tj11. Personlig syns jeg at den ser best ut av alle kabinettene som er ute på markedet nå. Med sandblåst aluminium, så er det ingen som er i nærheten av kvalitetsfølelsen man får. Den har også plass til en 4x140mm radiator i underetasjen. Man får også plass til en 3x140mm men da blir det trangt med psu plass. Her har man ikke plass til like mange radiatorer som kabinettene over.

 

I din prisklasse så tror jeg faktisk at 900D kan falle i smak hos deg. Det er stort, og har plass til veldig mye hardware og vannkjøling.

Endret av samye83
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da fyrer jeg løs:

 

Nå skrev du ikke opp hvor mye penger du har lyst til å bruke på et kabinett. Da ramser jeg opp noen kabinetter som passer veldig bra til vannkjøling.

 

Billigste av dem blir corsiar 900d, med mulighet til 4 radiatorer så har man nok av plass. Største radiatoren du kan ha i den er 4x120mm uten modifikasjon av kabinettet.

 

Også kommer Little Devil pc-v8. Den nesten dobbel så dyr, og er ment for vannkjølingsentusiastene. Muligheter for montering av radiatorer er mange, og man får plass til mange av dem. Det er flere som har dette kabinettet på forumet, ta å skikk på "Deres kabinetter her" så vil du se noen av dem.

 

Så har vi silverstone tj11. Personlig syns jeg at den ser best ut av alle kabinettene som er ute på markedet nå. Med sandblåst aluminium, så er det ingen som er i nærheten av kvalitetsfølelsen man får. Den har også plass til en 4x140mm radiator i underetasjen. Man får også plass til en 3x140mm men da blir det trangt med psu plass. Her har man ikke plass til like mange radiatorer som kabinettene over.

 

I din prisklasse så tror jeg faktisk at 900D kan falle i smak hos deg. Det er stort, og har plass til veldig mye hardware og vannkjøling.

 

Har nå bestemt meg. Har sett på NZXT 810 og Corsair 900d, og må si at 810 har et bra design med tanke på pris. Corsair 900d er 1 høvding mer en hva jeg hadde tenkt å bruke, men du verden for et design.

Det falt virkelig i smak hos meg :dribble: . Med tanke på at 900d ikke kommer i salg før april, så har jeg sikkert spart en høvding til da.

Da er det bare og begynne å tenke på vannkjøling.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...