Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En god kjæreste /partner for livet......


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med en gang jeg var ferdig med å lese første post så tenkte jeg ''å herregud, hun må ut!'', og tingene du har skrevet etter det TS hjelper ikke på det, kom deg ut!

 

Dette er hvorfor: jeg syns at han viser mange kontrollerende trekk, som det å ringe til andre og si at du er 'avhengig' fordi du ber dem om hjelp når han ikke vil/kan/gidder å hjelpe deg. Hvem faen gjør sånt??? Noen som ønsker å isolere deg..!

 

Jeg er redd for at du vil ende opp med ett forhold hvor han kontrollerer absolutt alt du gjør, hvor også psykisk og fysisk mishandling vil bli normen. Det at han kritiserer utseende ditt og snakker nedlatende til deg kan faktisk være starten på mer alvorlig psykisk mishandling.

 

Dette er noen jeg ALDRI i verden kunne sett på som en livspartner. Egoismen, mangel på gjensidig respekt og den unormalt kontrollerende atferden er det jeg STYRER UNNA når jeg tenker på valg av partner.

 

Tenk på deg selv. Tenk på dine barn! De fortjener ikke å ha en psykisk nedbrutt mor med en mishandlende kjæreste. Livet er kort og det finnes mange andre snille, omtenksomme menn der ute.

 

Syntes det er litt drøyt å kalle han en mishandlene kjæreste. En dårlig kjæreste kanskje, men mishandlene er vel å dra det litt langt.

Håper ikke du dumper fyren fordi kan ikke hjalp deg med sluket. Greit hvis det er fordi han er en dårlig kjæreste.

Lenke til kommentar

Syntes det er litt drøyt å kalle han en mishandlene kjæreste. En dårlig kjæreste kanskje, men mishandlene er vel å dra det litt langt.

Håper ikke du dumper fyren fordi kan ikke hjalp deg med sluket. Greit hvis det er fordi han er en dårlig kjæreste.

 

Jeg skrev at det er tydelig tegn på at det er dit det vil gå hvis hun ikke gjør noe, om det så er å kreve at han forandrer seg eller forlate han.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...