Gå til innhold

Radeon 7970 eller nvida gtx680 i Kunshan p150e ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Driverene er mye bedre.

Det er fremdeles problemer hvor man må manuelt inn i driveren og knote for å få enkelte spill til å kjøre på skjermkortet.

Det er fremdeles noen spill som er dårlig støttet i driverene og gir unormalt lav ytelse.

 

GTX680M er fremdeles mer problemfritt, men det er langt fra så stor forskjell som for et halvt år siden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Driverene er mye bedre.

Det er fremdeles problemer hvor man må manuelt inn i driveren og knote for å få enkelte spill til å kjøre på skjermkortet.

Det er fremdeles noen spill som er dårlig støttet i driverene og gir unormalt lav ytelse.

 

GTX680M er fremdeles mer problemfritt, men det er langt fra så stor forskjell som for et halvt år siden.

 

 

Er det enkelte spill man må inn og endre settings? eller må man inn og endre for alle spill?

 

Har "MSI" samme problemet da eller?

Lenke til kommentar

7970M med Multicom bruker Enduro, som er den største tragedien noengang.

 

Alienware har fjernet dette, men det er ikke slik det fungerer med Multicom. Greia med Enduro er at det egentlig skal spare strøm, som nVidias Optimus. Men det som er realiteten er at 7970M blir ikke brukt under tunge spill, og at den innebygde grafikken tar for seg de tunge spillene.

 

Så 680 er helt klart det riktige valget.

Lenke til kommentar

:dribble: hmmm...ok.

 

Dermed tryggest i fremtiden med Nvida da?

 

Tenker da på driver oppdateringer osv...

 

Virker som fleste er enige om att nvida 680 som er tingen da.

 

Takker alle sammen :hmm:

Skal du ha Radeon-kort kjøper du en variant som kan koble ut Enduro, altså M17x R4.

 

Hva som er tryggest for fremtiden er vanskelig å si, men jeg tviler sterkt på at et GTX 680M eller 7970M vil kjøre nye spill om tre-fire år med akseptabel framerate.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sente mail til Multicom i dag.

 

De sa att nye opptaeringa fixet problema og anbefalte meg derfor Radeon 7970 til min Kunshan i dag.

 

12000kr da. :) men jeg er skeptisk. Skal ta vare påå mail i tilfelle!

 

Det er et fysisk problem, det er ikke oppdateringen som kan fikse det.

 

Eventuelt har de fikset med det fysiske da.

Lenke til kommentar

Jeg mailet dem og da sa dem att oppdateringen 13,1 skal ha løst problemene der. og oppfordrer meg til og kjøpe med dette kortet. Jeg har ikke greie på dette, men har blit anbefalt her tidligere og kjøpe 680.

Hmmm merklig att dem sier att problemet er løst da?

Når kom driveren 13,1 da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...