Gå til innhold

Radeon 7970 eller nvida gtx680 i Kunshan p150e ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg mailet dem og da sa dem att oppdateringen 13,1 skal ha løst problemene der. og oppfordrer meg til og kjøpe med dette kortet. Jeg har ikke greie på dette, men har blit anbefalt her tidligere og kjøpe 680.

Hmmm merklig att dem sier att problemet er løst da?

Når kom driveren 13,1 da?

 

til en viss grad MYE mer stabilt etter 13.1 men enda småplukk i feks saint row3 ligger gpu på 80-90% uansett grafikk innstilninger. svart boks problemet i far cry 3. kan løses ved å kjøre spillet i dx9. men det er vel ikke bare mobile utaven som er plaget med eller? ellers har jeg ikke merket noe.

 

er foresten ganske syk ytelse imo av comboen i7 å 7970 i bærbar. ligger mellom 30-70 fps i witcher 2 1080p alt på max (ikke ubernilsing) så er meget fornøyd nå.

 

men det har vor et hælvettes liv før 13.1 å det e enda litt igjænn før enduro er 100%

sjøl vil ikke æ kjøpt 680 nu men venta te 13.2 whql kommer å sedd om alle problemer va fiksa etter den. vest ikke alt e i orden etterpå har æ gåd før 680 utn å tenkt meir på det. de har tross alt had et år på seg nå.

Lenke til kommentar

til en viss grad MYE mer stabilt etter 13.1 men enda småplukk i feks saint row3 ligger gpu på 80-90% uansett grafikk innstilninger. svart boks problemet i far cry 3. kan løses ved å kjøre spillet i dx9. men det er vel ikke bare mobile utaven som er plaget med eller? ellers har jeg ikke merket noe.

 

er foresten ganske syk ytelse imo av comboen i7 å 7970 i bærbar. ligger mellom 30-70 fps i witcher 2 1080p alt på max (ikke ubernilsing) så er meget fornøyd nå.

 

men det har vor et hælvettes liv før 13.1 å det e enda litt igjænn før enduro er 100%

sjøl vil ikke æ kjøpt 680 nu men venta te 13.2 whql kommer å sedd om alle problemer va fiksa etter den. vest ikke alt e i orden etterpå har æ gåd før 680 utn å tenkt meir på det. de har tross alt had et år på seg nå.

Takker....

 

Men når skal 13.2 slippes da? er det avsatt noe ca dato? og når kom 13,1?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...