Gå til innhold

Hjep til øvelser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey.

Eg skal begynne på treningsenter og skal trene Biceps, Triceps, Bryst og Rygg + skal utføre ein øvelse kalt 4x4 intervall. Lurte på om noen av dere viste om de mest effektive og "lette" øvelsene. Med lette mener eg ikke avanserte xD lol.

 

Med andre ord er du 14 år, vil få stor biceps og store brystmuskler, du skal bare trene 50% av kroppen og du har ikke tenkt å fokusere på mat?

 

4x4 er ikke en øvelse. Det er en treningsmetode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Med andre ord er du 14 år, vil få stor biceps og store brystmuskler, du skal bare trene 50% av kroppen og du har ikke tenkt å fokusere på mat?

 

4x4 er ikke en øvelse. Det er en treningsmetode.

 

15*

I følge NT er det ein øvelse.

100% av kroppen. Løping på ein tredemølle blir bein.

Eg går ned i vekt uten trening, eg tror ikke mat er den tingen eg trenger og fokusere på.

Lenke til kommentar

15*

I følge NT er det ein øvelse.

100% av kroppen. Løping på ein tredemølle blir bein.

Eg går ned i vekt uten trening, eg tror ikke mat er den tingen eg trenger og fokusere på.

 

Enten troller du, eller så vil du ikke ha hjelp. Hør etter og ta det til deg, ikke vær obstanasig og kverulantisk.

Du trener 50% av kroppen, ikke mer enn det. Musklene i beina er 50% av kroppen, og beina dine blir ikke trent av å jogge. Kondisen din og utholdenheten din/ VO2maks blir trent, men ikke musklene i beina. Hvis du ikke tror meg, så vel bekomme, tren jogging i ti år og se hvor store lår du får. Jeg kan vente med å le til etterpå.

 

Mat er i aller høyeste grad det du bør tenke på. Hva spiser du? Gjetter jeg riktig hvis kostholdet består av brødskiver til frokost, lunsj og kvelds, mens middagen består av whatever mamma finner på?

 

Av førsteinnlegget ser jeg at du vil trene som fjortiser flest. Størst mulig armer og bryst. Du kommer IKKE til å bli større uten å spise riktig/ nok.

 

Hvor mye veier du, hvor høy er du og hva er BF%?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...