Jump to content
Sign in to follow this  
Joachim_F

Kultklassikeren System Shock 2 relanseres (Win)

Recommended Posts

Har fortsatt cd'en til SS2 i en skuff et sted, men vet ikke hvordan det er å kjøre denne versjonen på Win7 osv.. Spilte det aldri ferdig den gang, husker bl.a. at det var hardt på nervene :p Kanskje på tide?

Aldri fått testet dette, men det at det skal være en grøsser virker ganske gøy. Gleder meg til å få prøvd det ut. Må bare få lov til å spørre, er det co-op?

Har fortsatt cd'en til SS2 i en skuff et sted, men vet ikke hvordan det er å kjøre denne versjonen på Win7 osv.. Spilte det aldri ferdig den gang, husker bl.a. at det var hardt på nervene :p Kanskje på tide?

Null problem å kjøre det hvis du følger det som står på denne siden.

http://www.systemshock.org/index.php?topic=4141.0

Der er det også en del mods for å forbedre grafikk o.l.

Fantastisk nyhet, selv om jeg allerede har spillet på PC. Har spilt det flere ganger, pluss spilt gjennom 5-6 fan missions som også er helt klasse!

Edited by krist2

Flere enn meg som hatet de hersens apene?

He he. De var litt smågærne.

Gleder meg stort til et gjensyn med spillet, men også et "gjenhør". Syns det meste av musikken var bra og bidro i stor grad til stemningen.

Edited by firberblad

Regner med at dette er å anbefale for Deus Ex fans?

Uten tvil!

Får vente til utpå ettermiddagen med å kjøpe det siden jeg regner med betalingssystemet går ned for telling rett etter 12. :p

Edit: Godsakene på plass! Den Valentine's Day promo saken kommer nok til å se lite penger. :p

Edited by Godsaker