Gå til innhold

Er kjempefornøyd med min Acro S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteritiden, er den grei?

Eller må den lades hver dag?

Dersom batteritiden for deg ikke kan være grei om man må lade den en gang i døgnet er det få smarttelefoner du kan velge mellom.

Selv en telefon med "god" batterilevetid må nok for de fleste lades hver dag for å være klar til neste dag.

Lenke til kommentar

thormario,

 

Tror du tar feil der. Kommer an på bruken.

Om en sitter å tafser på telefonen hele dagen må der nok daglig lading til.

Ser flere nyere telefoner holder i 2-3 dager :)

Kan sikkert la de fleste touchtelefoner bare ligge i standby og få flere dager ut av dem.

Samtlige smarttelefoner holder ikke stort mer enn en dag om de brukes som smarttelefoner til en viss grad. Dersom du sitter igjen med en 20, 30, kanskje 40% om kvelden tror jeg mange som sagt velger å lade den slik at den er klar til dyst dagen etter. Du kan liste opp et par unntak (og Razr Maxx er jo kjent for sitt veldig gode batteri), men legg merke til at jeg heller ikke nekta for at det fantes unntak.

Endret av thormario
Lenke til kommentar

Kan sikkert la de fleste touchtelefoner bare ligge i standby og få flere dager ut av dem.

Byttet nylig telefon, og lot derfor den gamle HTC Desire bare stå i standby uten simkort som et lite eksperiment for å se hvor lenge den varte. Det har nå gått 2 dager og 7 timer, og den har brukt ca. 10%. Med simkort og normal bruk varte den 1-2 dager. Det er altså "litt" batteri som går med til bare å være koblet opp mot mobilnettet :p

Endret av Occi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...