Gå til innhold

[Løst] chinchilla og en drit sur katt, no deal!


Anbefalte innlegg

Hello, kort til problemet her .

 

Har nå av alle ting skaffet meg en chinchilla, dette liker katten SVERT dårlig :nei2: . det er en også en inne katt. chinchilla ser ut som den storkoser seg, løper rundt og ser glad ut, men katta har nå ikke spist eller drukket vann på ca 20t . tilslutt måtte jeg hente maten og vannet hennes og sette det der hu holdt seg, da spiste og drakk hun. Hun kommer nå ikke inn i stuen overhode. Til og med når Løse-Løtta er i buret sitt (chinchilla`en) freser til meg og alt annet. Dette går vel over håper jeg?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvsagt vil katten være sur og grinete mot alt og alle når du har tatt med en fremmed skapning inn på dens terretorie.

 

Jeg har av og til tatt til meg kattunger som ellers hadde blitt avlivet og funnet dem nye hjem, og jeg har mine egne tre katter. Hver gang jeg tok med en liten pus hjem så var det full fart i alt du beskriver: sur og sint, hveser mot ALT og er så skeptisk at de ikke drikker eller spiser med det første. Dette er fordi når du tar med en fremmed lukt inn i huset så er det veldig uvant til dem, og 'alt og alle' blir en fremmed på grunn av den nye lukten til pus har blitt 'kjent' med dere igjen.

 

Dette er noe som kan gå over, men det kan fort ta en til to uker før pus er normal igjen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...