Gå til innhold

Kamptråd - Champions League våren 2013

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor quoter du deg selv hele tiden? :p Er vell ikke nødvendig eller?

Fordi det var relevant til mitt tidligere innlegg? :p

Målet var strengt tatt ikke særlig pent. Gikk rett på keeper, han burde ha klarert ballen.

Skrevet

Alle vet jo at det fineste ved et mål er de siste 67 centimetrene ballen beveger seg før den krysser linja.

Forresten, hvorfor klager der epå bildekvaliteten på Viasat4? Jeg ser helt fint, jeg :huh:

Skrevet

Burde man spille ballen ut når en spiller ligger nede, man jager mål og det ikke er hodeskade?

Hvis det ser alvorlig ut så bør man kanskje gjøre det. Ellers er det bare å fortsette til dommeren blåser slik Liverpool gjorde mot City.

Skrevet

Problemet er at spillere ligger nede å skriker som om de skulle til å føde, når det egentlig er ingenting. Greit når dommer sier hva man skal gjøre slik som i Liverpool-kampen.

Skrevet

Problemet er at spillere ligger nede å skriker som om de skulle til å føde, når det egentlig er ingenting. Greit når dommer sier hva man skal gjøre slik som i Liverpool-kampen.

I så fall er det bare å spille til fløyta går. Grunnregelen i fotball.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Er han derre Alex den samme som var på Chelsea for noen sesonger siden?

Skrevet

Forresten, hvorfor klager der epå bildekvaliteten på Viasat4? Jeg ser helt fint, jeg

Du ser vel på den vanlige, Viasat har vel ikke Viasat 4-kanalen i HD? Sammenligner du dette med kvaliteten på Tv2s PLHD-kanaler så er det veldig lett å se hvor dårlig kvaliteten på Viasat 4 faktisk er. Men selv uten HD-signaler burde kvaliteten vært bedre. Forferdelig skurring i bildet hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...