Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer med oppsett av Netgear ReadyNAS RND2000


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg prøver å kople til ein Netgear ReadyNAS RND2000 til nettverket hjå broderen, men har støtt på nokre problem.

 

Når eg har kabel direkte frå PC-en til NAS-en får eg fint kople til NAS-en. Eg finn den i RAIDAR, og klarer å finne den under "Nettverk" i Windows.

 

Når eg derimot koplar den til nettverket får eg problemer. Eg får den verken opp i RAIDAR, under "Nettverk" og finn den heller ikkje i grensesnittet til routeren.

 

Nettverket er satt opp slik:

Hjemmesentral Zyxel frå Altibox.

Deretter går det i ein switch frå d-link. NAS-en er kopla til denne switchen, og det same er routeren, ein d-link DIR-657.

 

Nokon som veit kva eg kan gjere for å finne NAS-en i nettverket?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Beklagar at eg ikkje har svart dykk! Eg kopla NAS-en direkte til routeren, og dermed fungerte det.

 

Det er TP-kabel ja.

 

No vil eg derimot ha NAS-en kopla til switchen, men trur kanskje det er måten eg har kopla på som gjer at det vert feil.

Frå Altibox-modemet (heimesentralen) går det ein TP-kabel ned i port 1 i switchen. "Internet"-porten i routeren er kopla i port 3 i switchen, og NAS-en er kopla i port 4 i switchen.

Det eg då fryktar er at routeren har problemer med å kommunisere med NAS-en, i og med at routeren er kopla i "Internet"-porten, og dermed vil den ikkje sende data ut her.

Stemmer dette? Er eineste måte å eventuelt ordne dette på å trekke ein ny kabel mellom routeren og switchen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...