Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sier du god natt til partneren din?


  

67 stemmer

  1. 1. Sier du god natt til partneren din når dere legger dere samtidig?

    • Ja
      62
    • Nei
      5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Gjorde det når jeg var i et forhold, men har ingen å si god natt til nå.

Jeg trodde det var helt normalt å si det til hverandre før man la seg? Men kanskje ikke :p

 

Du har meg, snuppa. :love:

Lenke til kommentar

For å svare på spørsmålet; Når jeg var i et forhold, ja. Med mindre man hadde en liten diskusjon, men vi prøvde å ikke gå til sengs sint. Det er aldri bra.

Kansje han er lei av meg? Fikk bare ett grettent svar tilbake når jeg spurte om noe var galt. Bah. Anonym poster: 3aaf13b30b9258bcfb5f77f8679ce0d9

Slik tankegang er ikke sunt, verken for deg eller forholdet. Nøkkelen i forhold er kommunikasjon. Prat med han om dette. Hvor ofte spør ikke mannfolk kvinner "hva er galt?" og får høre "ingenting"? Dette er vel mannfolk-versjonen av dette. Prøv å finne ut hva som er galt, mest sannsynlig er det rett foran nesa på deg. Hvis ikke må du få han i tale.

 

Lykke til :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nå er jeg ikke i forhold nå, men sa alltid god natt, på morgen stod jeg som regel opp før hun så da gadd jeg ikke å vekke henne for å si det, ga hun heller et kyss i panna :)

 

Nå som jeg er singel, er det bikkja det går utover :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Nei hun bare lager maten, vasker klærne og skifter sengetøy. men dette er jo plikter en partner må utføre også så det blir jo ikke så fjernt

 

Nja, når du skriver det på den måten så.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...