Gå til innhold

Interrail i sommer


Xanman

Anbefalte innlegg

Det var lite. Gjelder det alle utgifter for hele turen?

Ja, pleier å holde for min del. Skulle jeg flyttet på meg ofte ville det gått mer i transportutgifter, om jeg skulle dratt på en typisk interrailtur ville jeg regnet 10k per måned pluss interrailbilletten. Det er fullt mulig å bruke en hel del mindre, og det er fullt mulig å svi av vanvittig mye mer.

 

Jeg har ikke lidd noen nød når jeg har levd på slike summer, og har sjelden brukt noe særlig mer på reiser selv om muligheten har vært der. I andre perioder har jeg brukt langt mindre fordi jeg har reist i billige områder eller flyttet på meg såpass sjelden at jeg har hatt langt lavere boutgifter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satt opp et lite ruteforslag:

København

Berlin

Amsterdam

Brussel

Bern

München

Wien

Budapest

Krakow

Praha

 

Fra Praha regner jeg med at vi tar toget videre til Danmark og tar ferga derfra til Kristiansand.

 

Hva synes dere om dette? Noen byer som kan droppes til fordel for andre? Mange av dere vil sikkert si at det er for mange byer for to uker, men for meg er det ikke nødvendig å være mer enn en eller to dager i hver by.

 

Edit: Med nærmere ettertanke kan det kanskje være en lur idé å droppe en by eller to. I så fall, hvilke(n)? Kan for eksempel droppe enten Berlin eller München, samt København siden det vil være lett å besøke denne byen ved en senere anledning.

Endret av Le Professeur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...