Gå til innhold

Ryktebørsen: - Datoen for Galaxy S4 er klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter med S1 (èn!) og lurer på hva pokker jeg skal gjøre..Tror jeg venter til S4 er lansert, og kjøper S3 til forhåpentligvis en redusert pris. :)

 

Har S1 enda jeg også (den er forøvrig ikke så ille med Cyanogenmod 10). Regner med jeg kjøper S4, tror Note 3 blir for stor og kommer for sent på året (skal kjøpe i sommer).

Lenke til kommentar

Men de må jo likevel ha et beskyttende glasslag over?

Jeg trodde det var litt av vitsen med YOUM, at den skulle erstatte Gorilla Glass, ikke AMOLED. YOUM med Gorilla Glass er jo helt poengløst. Da blir det jo et ekstra lag. YOUM skal tåle mer enn Gorilla Glass, siden Cornings alternativ knuser, imens Samsungs alternativ bøyes.

 

Men det blir spennende å se om YOUM i det hele tatt er klar for markedet i år :-)

Lenke til kommentar

Jeg trodde det var litt av vitsen med YOUM, at den skulle erstatte Gorilla Glass, ikke AMOLED. YOUM med Gorilla Glass er jo helt poengløst. Da blir det jo et ekstra lag. YOUM skal tåle mer enn Gorilla Glass, siden Cornings alternativ knuser, imens Samsungs alternativ bøyes.

 

Men det blir spennende å se om YOUM i det hele tatt er klar for markedet i år :-)

Ja men i forhold til riper? At den ikke knuser sier seg selv, men er de like ripesikre som (gorilla)glass?
Lenke til kommentar

Blir dette året samsung lager noe som kjennes ut som kvalitet?

Jeg forterekker heller telefoner som ikke kjennes ut som kvalitet, men som faktisk er kvalitet, fremfor telefoner som kjennes ut som kvalitet men som i praksis ikke er det. Finnes jo feks.en veldig kjent telefon hvor designerne i all sin klokskap klarte kunstykket å legge glass både foran og bak slik at de kunne garantere at den gikk stykker dersom den falt i bakken. :whistle:
Lenke til kommentar

Samsung Galaxy 1 kjentes plastikkaktig ut, men den tålte faktisk veldig mye før den gikk åt skogen etter lang tids veldig tøff bruk av meg. Jeg sier meg enig meg posten over ang. opplevd kvalitet.

 

Derfor vil ikke jeg ha en telefon med glass på begge sider!

Lenke til kommentar

Har S1 enda jeg også (den er forøvrig ikke så ille med Cyanogenmod 10). Regner med jeg kjøper S4, tror Note 3 blir for stor og kommer for sent på året (skal kjøpe i sommer).

 

S1 her og. Såg denne saken i går, fekk lyst på ny telefon, la inn HellyBean (som er basert på CM) og vips har eg ikkje det same behovet for ny telefon. Veldig praktisk! Men S4 kan bli min neste, viss ikkje Google viser fram "supertelefonen" sin snart.

Lenke til kommentar

Det er en grunn til å unngå chassis av metall i mobiler. Radiosignaler skal stråle mest mulig fritt inn og ut av mobilen. Det er ikke uten grunn at Samsung stadig ligger i tetsjiktet på SAR-verdier. Det er fordi at kompositt/plast ikke behøver å dempe signalene.

De som vil ha chassis av metall må gjerne kjøpe andre modeller enn Samsung sine :) Kompositt er kjempegode materialer og byggekvaliteten er jo helt fin med null knirk og vridning.

Lenke til kommentar

Ja men i forhold til riper? At den ikke knuser sier seg selv, men er de like ripesikre som (gorilla)glass?

Det blir spennende å se :-) Men jeg ser ingen grunn til at den ikke skal være det. Dersom den er "flytende" nok, vil den reparere egne riper... Men da tror jeg muligens den er ikke mer mottakelig også...

Lenke til kommentar

Håper denne blir mer robust enn forgjengerne. Fysisk beskyttelse fikser man greit med noe utenpå, men beskyttelse mot vann og skitt bør alle telefoner ha. Det finnes muligheter i form av ett materiale som sprøytes direkte på elektroniske komponenter, og dette beskytter også mot kondens og annen fukt som selv ikke dagens vanntette telefoner tåler. Håper dette er så bra at telefonprodusentene snart kan bruke det på alle modeller.

Lenke til kommentar

jeg syntes det er trist å få vite at samsung s4 ikke blir vanntett.. noe alle norske faktisk trenger. en fukt skade på dagens smart mobiler kan komme fra noe så ubetydelig som tåke eller en halvsvett innerlomme. noen tenker. DENNE SKAL JEG HA. men bør heller tenke hmm.. kanskje xperia Z holder for meg? trenger ikke tenke på den minimale spec forskjellen heller. med 1.5 quad og 2gb ram + vanntett osvosv.. kan man ikke forlange eller trenger stort mer. ser for meg S4 fans. som snobber :p

Lenke til kommentar

jeg syntes det er trist å få vite at samsung s4 ikke blir vanntett.. noe alle norske faktisk trenger. en fukt skade på dagens smart mobiler kan komme fra noe så ubetydelig som tåke eller en halvsvett innerlomme. noen tenker. DENNE SKAL JEG HA. men bør heller tenke hmm.. kanskje xperia Z holder for meg? trenger ikke tenke på den minimale spec forskjellen heller. med 1.5 quad og 2gb ram + vanntett osvosv.. kan man ikke forlange eller trenger stort mer. ser for meg S4 fans. som snobber :p

 

Jeg stiller meg som Vice over meg her, men allikevel er jeg spent på uttalelsen din her. Jeg lurer på hvordan du vet at den ikke blir vanntett når de fleste rykter allerede fra da S3 kom ut, tilsier at S4 også blir vanntett.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...