Gå til innhold

TEMADAG SØNDAG 17.02.2013 SOUND OF silence

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått æren av å ta over den berømte stafettpinnen og har valgt tema: SOUND OF SILENCE

søndag 17.02.2013.

Mener dette kan tolkes på mange måter og håper mange vil ta utfordringen og være med på å lage litt liv her på Akam.

:thumbs:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Artig tema - fikk nesten lyst å ta en svipptur til Salzburg - og finne en Julie Andrews lookalike i 20-årene ;)

Sound of silence - sound of music = same same :blush:

Endret av tomsi42
Skrevet

Artig tema, tatt i betraktning at Akams forrige redaktør er blodfan av Paul Simon.

En mulig tolkning av mange det :) Da er det jo bare å høre her ;)

Skrevet

Takk Ateius. Da er det gjort, sendt dere begge :)

Ryggen min ga opp i dag, så jeg holder sengen og horisontalen. Forhåpentlig er jeg på jobb igjen i morgen, og fikser forsidelenke da.

Skrevet

KJEDELIG! (ensformig, langtekkelig, trettende)

Prøv denne isteden. Får man det bare høyt nok..

Nå var det ikke låta som var bakgrunn for temadagen da ;) Den dukket opp etterpå. Har jo hørt den mange ganger, men ble litt paff da jeg så Lyrics'en på den. Mye energi i teksten, men låta er pen og pyntelig og med vakre stemmer og lite energi, så jeg har i alle fall ikke fått med meg hva den handlet om før. Litt mismatch mellom energien i tekst og låt.;) Kunne sikkert kledd å blitt rocka litt opp. AC/DC passer sikkert like godt til tema :thumbup: Poster du et bilde på temadagen også ? ;):yes::thumbs:
Skrevet

KJEDELIG! (ensformig, langtekkelig, trettende)

Helligbrøde! Er selv rimelig tungt plassert innen både analog og elektronisk musikk (death/black, hardcore/industrial), men Sound of Silence er en perle. Blir som å mislike Mozart, men hver sin smak såklart :D

Interessant tema ellers da.

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

Stafettpinnen er send videre til Ignatius som har sagt ja. Han var ny og ukjent med forumet og ønsket seg litt tid på å bli kjent . Forstod det slik at han ønsket fortrinnsvis søndag den 10.mars. Er nok min feil at det ikke ble 2 ukers mellomrom da det tidligere har gått 2 eller 3 uker mellom arrangementene. Han har fått info om de to her på Akam mail om tema skal sendes til. Lykke til på neste temadag, det kommer nok et spennende tema :).

Skrevet

Hva skjer a? :huh:

Fint lite, ser det ut til, så da starter jeg heller en temadag selv. Gi meg noen minutter. :)

For øvrig har vi nå fått endringer på plass som gjør at dere ikke trenger å henvende dere til Terje eller Erlend for å etablere nye temadager og få dem ut på forsiden. Jeg kan nå starte, godkjenne, profilere, etc etc alle temadager og andre aktiviteter. Get rockin', people! :w00t:

• Liker 1
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...