Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Styre og kontrollere en annen PC via internett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Teamviewer blir nok ditt beste valg. Det er veldig sikkert, sjansen for at noen kan trenge seg inn i PCen er nærmest lik null. Du kan lese om sikkerheten til TeamViewer her. Bruker det selv forresten, meget godt program og anbefales sterkt.

 

Hvor sikker krypteringsfunksjonen i utorrent er, får noen andre svare på.

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Har ikke testet uTorrent til fjernstyring, men bruker teamviewer her hjemme. Man har tilogmed muligheter for og legge til faste pc´er du kobler deg opp til slik at du slipper og taste inn noe som helst.

 

Bruker også teamviewer på jobben, slik at jeg kan sitte hjemme og programmere på min pc, for så og overføre programmene til enhetene som trenger dette via pc som står på jobben.

 

Om du finner på og prøve noe annet program, så kan du fortelle hvordan du synes det fungerer i forhold til teamviewer f.eks

Lenke til kommentar

Før var Radmin mitt førstevalg, men etter at de innførte et skikkelig strengt (og dyrt) lisensregelverk, ble det teamviewer for meg også. Har testet ut diverse andre vpn løsninger, men ingenting er så enkelt, driftsikkert som teamviewer. En bare installerer så virker det. punktum. Uavhengig av brannmurer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...